کد خبر: 251363
|
۱۳۹۷/۰۹/۲۴ ۰۸:۲۸:۰۰
| |

احد آزادی‌خواه سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس:

اظهارنظر بدون مطالعه صاحبان تریبون موجب بیراهه رفتن نظام می شود

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به آثار فرهنگی و اجتماعی اظهارنظر بدون پشتوانه تخصصی و علمی صاحبان تریبون، گفت: اگر اعلام نظر صاحبان تریبون بدون مطالعه و استفاده از نظرات صاحب‌نظران و مشاوران متخصص باشد و این اظهارنظرها عالمانه نباشد به طور حتم ضرر و زیان به دنبال خواهد داشت.

اظهارنظر بدون مطالعه صاحبان تریبون موجب بیراهه رفتن نظام می شود
کد خبر: 251363
|
۱۳۹۷/۰۹/۲۴ ۰۸:۲۸:۰۰

اعتمادآنلاین| حجت‌الاسلام والمسلمین احد آزادی‌خواه، بر لزوم اظهارنظر صاحبان تریبون‌ درباره مسائل مختلف کشور تاکید کرد و افزود: صاحبان تریبون می‌توانند در هر موضوعی اظهارنظر کنند، به شرط آنکه با مشاوران و متخصصان حوزه‌های مورد نظر مشورت کنند و اهل مطالعه و تحقیق در موضوع مورد نظر باشند.

نماینده مردم ملایر در مجلس تاکید کرد: بنده مخالف نظری هستم که معتقد به اظهارنظر نکردن صاحبان تریبون‌ درباره مسائل تخصصی و غیرتخصصی است. به طور مثال ائمه جمعه و نمایندگان مجلس به دلیل اقتضاء مسئولیت‌شان می‌توانند و باید درباره مسائل مختلف اظهارنظر کنند، اما این اظهار نظر باید بعد از مطالعه و مشورت با مشاوران و متخصصان حوزه های مربوطه باشد.

وی تاکید کرد: صاحبان تریبون‌ می‌توانند در هر زمینه‌ای اعلام نظر تخصصی کنند. اگر این‌گونه باشد اعلام نظرها حتما مفید و موثر خواهد بود.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به آثار فرهنگی و اجتماعی اظهارنظر بدون پشتوانه تخصصی و علمی صاحبان تریبون، گفت: اگر اعلام نظر صاحبان تریبون بدون مطالعه و استفاده از نظرات صاحب‌نظران و مشاوران متخصص باشد و این اظهارنظرها عالمانه نباشد به طور حتم ضرر و زیان به دنبال خواهد داشت؛ به عبارت روشن‌تر هرگونه اظهارنظر بدون مطالعه و مشورت صاحبان تریبون موجب ایجاد گره‌های اشتباهی در نظام برنامه ریزی کشور و به بیراهه رفتن این نظام می‌شود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها