از پیشنهاد یارانه ۹ میلیون ریالی تا درخواست مناظره با مقام‌های دولتی؛

مناظره غیرمستقیم دولتی‌ها با احمدی‌نژاد

محمود احمدی‌نژاد به تازگی در سفری به گیلان و شهرستان صومعه‌سرا دو پیشنهاد جنجالی مطرح کرده، یکی یارانه 9 میلیون ریالی و دیگری برگزاری مناظره با مقامات دولتی؛ برخی رسانه‌ها و چهره‌های سیاسی این اظهارات احمدی‌نژاد را تکرار همان عوام‌فریبی‌های سابق برای دیده شدن تلقی کردند.

حجم ویدیو: 6.88M | مدت زمان ویدیو: 00:02:16 دانلود ویدیو
کد خبر: 251617
|
۱۳۹۷/۰۹/۲۵ ۰۹:۴۵:۰۰

اعتمادآنلاین| فرشاد اعظمی: محمود احمدی‌نژاد به تازگی در سفری به گیلان و شهرستان صومعه‌سرا دو پیشنهاد جنجالی مطرح کرده، یکی یارانه 9 میلیون ریالی و دیگری برگزاری مناظره با مقامات دولتی؛ برخی رسانه‌ها و چهره‌های سیاسی این اظهارات احمدی‌نژاد را تکرار همان عوام‌فریبی‌های سابق برای دیده شدن تلقی کردند.


محمدباقر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه هم اظهارات اخیر محمود احمدی‌نژاد را غیر ممکن تلقی کرده و گفته که « مردم ما فهیم‌تر از این حرف‌ها هستند و همین 45هزار و پانصد تومان یارانه با همان ارقام قبلی بالغ بر 5 هزار 800 میلیارد تومان بدهی به بانک مرکزی برای دولت باقی گذاشته است.»


محمود واعظی رییس دفتر ریاست‌جمهوری هم اظهارات احمدی نژاد را متضاد با عملکرد گذشته خود او در گذشته دانسته و گفته که مردم ما مردم آگاهی هستند و می‌دانند کسی که این گرفتاری را به وجود آورد،‌ تحریم را برای ما ایجاد کرد و روابط ما را با کشورهای همسایه بهم زد چه کسی است.»


حسام الدین آشنا اما به پیشنهاد محمود احمدی‌نژاد برای مناظره با مقامات دولتی واکنش نشان داده و با یادآوری مناظره‌های انتخاباتی سال 88 ، در فضای مجازی نوشته است که « اگر خاطرشان باشد یک بار به اسم مناظره در همین تلویزیون 19 دقیقه و 44 ثانیه وقت سفارسی اضافی تک نفره گرفتند و از آن نهایت استفاده را کردند. ولی متاسفانه در همیشه بر یک پاشنه نمی‌چرخد.»


فارغ از موضع‌گیری چهره های سیاسی، این اولین بار نیست که احمدی‌نژاد پس از ترک پاستور روحانی را به مناظره فرامی‌خواند؛ او در سال 92 هم با ارسال نامه‌ای از رییس دولت یازدهم خواسته بود تا با او به مناظره بنشیند. گرچه این اتفاق نیفتاد و حالا او دوباره هوای مناظره کردن به سرش زده. با این حال با پاسخ‌هایی که دولتی‌ها در این چند روز به او دادند گویی مناظره‌ای نیابتی بین او و دولت شکل گرفته است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها