کد خبر: 251697
|
۱۳۹۷/۰۹/۲۵ ۰۹:۳۶:۰۰
| |

سردار عباس سدهی، رئیس دفتر ارتباطات وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح:

بهره‌گیری از منابع غربی برای تحقیق، مبنای معنویت‌زدایی خواهد بود

سردار عباس سدهی، رئیس دفتر ارتباطات وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: منابع تحقیق کشور تا حد زیادی متاثر از اندیشه مادی غرب است.

بهره‌گیری از منابع غربی برای تحقیق، مبنای معنویت‌زدایی خواهد بود
کد خبر: 251697
|
۱۳۹۷/۰۹/۲۵ ۰۹:۳۶:۰۰

اعتمادآنلاین| سردار عباس سدهی رئیس دفتر ارتباطات وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح صبح امروز یک شنبه 25 آذر در چهارمین همایش تبین اندیشه دفاعی امام خامنه‌ای بیان کرد: تدابیر مقام معظم رهبری در این سالها موجب شده همه تدارکات دشمنان اعم از تحریم و تهاجم فرهنگی هیچ اثری در حرکت نظام اسلامی نداشته باشد.

وی با بیان اینکه تدابیر فرمانده معظم کل قوا موجب اقتدار منطقه ای، عمق راهبردی، اقتدار دفاعی و شکست توطئه های دشمنان شده، افزود: این اندیشه ناب موجب تحسین دوست و دشمن و بالندگی ایران اسلامی در سطح جهان شده است. پژوهش اندیشه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی امری ضروری است و متاسفانه منابع تحقیق ما تا حد زیادی متاثر از اندیشه مادی غرب است و این مبنای معنویت زدایی خواهد بود.

رئیس دفتر ارتباطات مردمی نیروهای مسلح تاکید کرد: با این روش تحقیق نمی توان به حق دست یافت به همین دلیل برای شناخت اندیشه های رهبر معظم انقلاب باید با روش دینی و اصولی را بکار برد.

سردار سدهی در پایان با بیان اینکه روش باید در برگیرنده ارزش ها باشند، تاکید کرد: اگر از اصول اندیشه مقام معظم رهبری و روش تحقیق اسلامی برای تولید علوم انسانی استفاده کنیم می توانیم به تولید علم متناسب با ارزش های انقلاب اسلامی برسیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها