کد خبر: 251792
|
۱۳۹۷/۰۹/۲۵ ۱۲:۳۸:۰۰
| |

نامه نمایندگان به قوای سه‌گانه برای حل مشکل کم‌آبی

نماینده شهرکرد از تهیه نامه‌ای خطاب به سران قوا و اعضای شورای عالی امنیت ملی درباره ورود به موضوع آب خبر داد.

نامه نمایندگان به قوای سه‌گانه برای حل مشکل کم‌آبی
کد خبر: 251792
|
۱۳۹۷/۰۹/۲۵ ۱۲:۳۸:۰۰

اعتمادآنلاین| اردشیر نوریان از تهیه نامه‌ای خطاب به سران قوا و اعضای شورای عالی امنیت ملی درباره ورود به موضوع آب خبر داد و اظهار کرد: نمایندگان سه استان چهارمحال‌ و بختیاری، خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد در حال تهیه نامه‌ای برای سران سه قوه و شورای عالی امنیت ملی برای ورود به مساله آب هستند چون اعتقاد ما بر این است که نباید موضوع آب تنها محدود به یک استان شود. باید شرایط تمامی استان‌ها در مورد آب در نظر گرفته شود تا مردم ضرر نکنند.

نماینده مردم شهرکرد، با اشاره به اعتراضات نمایندگان استان اصفهان و عدم شرکت آنها در جلسه امروز (یکشنبه‌) مجلس شورای اسلامی در اعتراض به موضوع آب، گفت‌: مسائل مرتبط به آب باید در جلساتی با حضور کارشناسان بررسی شود، قطعا نمی‌توان با برخی از رفتارها مسائل را به گونه‌ای پیش برد که نتایج آن برای کشور مشخص نباشد. باید در فضای توأم با آرامش و بدون جار و جنجال موضوع را پیگیری کرد.

نوریان در پایان با تاکید بر لزوم حضور نمایندگان اصفهان در جلسات مجلس شورای اسلامی گفت‌: اجازه دهید مساله آب با در نظر گرفتن شرایط مردم در تمامی استان‌ها حل و فصل شود و فقط شرایط یک استان دیده نشود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها