سردار کمالی:

سربازان مهارت دیده در اولویت استخدام

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیرو‌های مسلح با بیان اینکه مهارت آموزی سربازان در دستور کار نیرو‌های مسلح قرار دارد،گفت: طی تفاهمی که با دستگاه‌ها و مراکز مختلف انجام شده است، برای جذب و بکارگیری این سربازان اقدام خواهد شد.

سربازان مهارت دیده در اولویت استخدام
کد خبر: 251847
|
۱۳۹۷/۰۹/۲۵ ۱۴:۲۹:۰۰

اعتمادآنلاین| سردار موسی کمالی رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیرو‌های مسلح، در رابطه با بهینه سازی خدمت سربازی با رویکرد جدید مهارت افزایی اظهار کرد: بهینه‌سازی خدمت سربازی، مهارت افزایی در مسائل اجتماعی، حرفه‌ای و شغلی به صورت جدی دنبال می‌شود و سربازان مهارت دیده در اولویت تأمین نیروی کار دستگاه‌ها قرار خواهند گرفت.

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیرو‌های مسلح با بیان اینکه مهارت آموزی سربازان در دستور کار نیرو‌های مسلح قرار دارد،گفت: یکی از اقدامات دیگری که در راستای بهینه سازی خدمت سربازی با دستور رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح اجرایی می‌شود، مهارت آموزی سربازان وظیفه است.

سردار کمالی افزود: مهارت افزایی در مسائل اجتماعی و حرفه‌ای برای کسب شغل با دوره‌های آموزشی متفاوت انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه 200 هزار سرباز در سال جاری در فرآیند مهارت آموزی قرار خواهند گرفت، تأکید کرد: به این ترتیب افرادی که خدمت سربازی خود را تمام می‌کنند، حداقل یک مهارت به شکل تخصصی آموخته‌اند و طی تفاهمی که با دستگاه‌ها و مراکز مختلف انجام شده است، برای جذب و بکارگیری این سربازان اقدام خواهد شد و این مراکز این سربازان را در اولویت تأمین نیروی کار خود قرار خواهند داد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها