کمال سجادی، سخنگوی جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری:

مردم عذرخواهی اصلاح‌طلبان را به دلیل حمایتشان از روحانی نمی‌پذیرند

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: اصلاح‌طلبان درصدد عبور از روحانی و عذرخواهی از مردم به دلیل حمایتشان از رئیس‌جمهور هستند اما مردم با اینچنین شیوه‌های فرار به جلویی آشنا هستند و آن را نمی‌پذیرند.

مردم عذرخواهی اصلاح‌طلبان را به دلیل حمایتشان از روحانی نمی‌پذیرند
کد خبر: 252001
|
۱۳۹۷/۰۹/۲۶ ۱۱:۰۱:۰۰

اعتمادآنلاین| کمال سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری درباره اظهارات و موضع‌گیری‌های متناقض اصلاح‌طلبان در حمایت از روحانی گفت: اصلاح طلبان برای ورود به ساختار قدرت شیوه‌های خاصی دارند و جاه‌طلبی آنان در سیاست تمامی ندارد. در انتخابات ریاست جمهوری سال 92 اصلاح‌طلبان با کنار گذاشتن عارف علیرغم اینکه خود راضی به این کار نبود، خود را شریک روحانی کردند و توانستند اکثر پست‌های مدیریتی مهم و کلیدی را به دست آورند.

این فعال سیاسی اصولگرا با اشاره به اختلافات اصلاح‌طلبان با رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: اکنون اصلاح‌طلبان با دولت دوازدهم دچار مشکل شده و در صدد عبور از روحانی هستند چراکه این جریان به دنبال شراکت در منافع و مشکلات با هم نیستند در حالی که این رویه اصلاح‌طلبان اگر ماکیاولیستی نباشد، ناجوانمردی است.

وی با بیان اینکه اصلاح‌طلبان با دولت در ناکارآمدی‌های اقتصادی شریک هستند، تصریح کرد: اصلاح‌طلبان اکنون با مشاهده مشکلات دولت خصوصا تیم اقتصادی که قادر به رفع مشکلات در بازار ارز، سکه وطلا نیست درصدد عبور از روحانی و عذرخواهی از مردم به دلیل حمایتشان از روحانی هستند اما مردم آگاه و هوشمند ایران با چنین شیوه‌های فرار به جلو که با هدف بی ربط نشان دادن اصلاح طلبان با مشکلات دولت است، آشنا بوده و آن را نمی‌پذیرند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها