کد خبر: 252091
|
۱۳۹۷/۰۹/۲۶ ۱۳:۳۵:۰۰
| |

انزوای ترامپ در آستانه تعطیلی دولت آمریکا

در حالی که تنها یک هفته به تعطیلی احتمالی دولت آمریکا فرصت باقی مانده است، رئیس‌جمهور ایالات متحده خود را به شدت منزوی می‌بیند.

انزوای ترامپ در آستانه تعطیلی دولت آمریکا
کد خبر: 252091
|
۱۳۹۷/۰۹/۲۶ ۱۳:۳۵:۰۰

اعتمادآنلاین| کمی بیش از یک هفته زمان به تعطیلی احتمالی دولت آمریکا باقی مانده است و این در شرایطی است که دونالد ترامپ به طور فزاینده‌ای احساس انزوا می کند.

بر اساس این گزارش، حتی اعضای حزب جمهوریخواه نیز به این واقعیت اذعان دارند که ترامپ خودش را به انزوا کشانده است و علت اصلی این مساله پافشاری وی برای اختصاص 5 میلیارد دلار بودجه با هدف ساخت دیوار مرزی مکزیک است.

جان کورنین سناتور جمهوریخواه تگزاس در این باره گفت: همه منتظر یک سیگنال از سوی ترامپ درباره این هستند که واقعا چه کاری می خواهد انجام دهد و تاکنون هنوز به درستی مشخص نیست.

این گزارش افزود: گرچه تعداد محدودی از سناتورهای جمهوریخواه از رویکرد ترامپ انتقاد کرده اند ولی در پشت پرده انتقاد و ناامیدی خود را نسبت به تضعیف جایگاه جمهوریخواهان در مذاکرات مربوط به ساخت دیوار مکزیک با دموکرات ها ابراز داشته‌اند.

کورنین افزود: ترامپ به خاطر این مساله سرزنش خواهد شد ولی برای وی هیچ گونه اهمیتی نخواهد داشت.

ترامپ هفته گذشته رسما اعلام کرد که از اینکه به خاطر حمایت از اختصاص 5 میلیارد دلار بودجه مورد نیاز برای ساخت دیوار مکزیک، دولت به تعطیلی کشانده شود، احساس غرور خواهد کرد. این مساله موجب تقویت موضع مذاکراتی دموکرات ها شده است.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها