نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

مردم ولایتمدار و پشت سر رهبر خویش هستند

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مردم ایران به معنای واقعی کلمه، ولایتمدار و پشت سر رهبر خویش هستند و این رمز ماندگاری انقلاب در طول 40 سال گذشته و دهه های آینده است.

مردم ولایتمدار و پشت سر رهبر خویش هستند
کد خبر: 252098
|
۱۳۹۷/۰۹/۲۶ ۱۳:۵۳:۰۰

اعتمادآنلاین| حجت‌ا‌لاسلام والمسلمین عبدالله حاج صادقی در جمع فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج طلاب کشور در مجتمع ولایت قم، افزود: در چهل سالگی انقلاب اسلامی باید به بررسی ظرفیت ها و آسیب شناسی آن بپردازیم و بدانیم این انقلاب در اصل یک معجزه و هدیه الهی است که در طول چهار دهه گذشته با وجود این همه دشمنی، به دلیل ولایتمداری مردم از هر آسیبی در امان مانده و این مساله در طول تاریخ اسلام سابقه ندارد که یک نظام ولایی این چنین استوار باقی بماند.


وی بیان کرد: انقلاب اسلامی در این سال ها نه تنها از توطئه های خطرناک دشمنان در امان مانده بلکه در حال پیشرفت است و با وجود فراز و نشیب های بسیار هیچ گاه در راه خود توقف نداشته است. این دشمنان انقلاب اسلامی بوده اند که هرگاه در مقابل خواست این ملت ایستاده اند، مجبور به عقب نشینی و قبول شکست شدند و امروز گفتن این حقایق امید را در دل مردم زنده می کند.


حاج صادقی با اشاره به اهمیت بررسی نقاط ضعف و قدرت حرکت انقلاب اسلامی در طول چهار دهه گذشته، گفت: در شرایطی که وارد دهه پنجم حیات انقلاب اسلامی می شویم باید وظیفه خود را به درستی بدانیم و برای پیشرفت حداکثری به آن عمل کنیم.

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی و نظام ولایی فرصت و عامل محک زدن انسان هاست که در این مسیر عده ای مانند شهدا و انقلابیون ثابت قدم برنده می شوند، عده ای مردود، گروهی جامانده و بخش دیگری نیز از این فرصت طلایی به وجود آمده به صورت حداقلی استفاده می کنند.امروز موفق ترین روحانی در امر تبلیغ دین، خودساخته ترین آنهاست، در غیر این صورت مبلغانی که خوب صحبت می کنند اما در عمل رفتار دیگری از خود نشان می دهند، به آبروی نظام اسلامی آسیب می زنند.

منبع: خبرآنلاین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها