پرویز فتاح:

کمک‌های مردم به کمیته امداد افزایش داشته است

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: در هشت ماه سال جاری به نسبت مدت مشابه سال قبل 35 درصد بیشتر از مردم کمک گرفتیم.

کمک‌های مردم به کمیته امداد افزایش داشته است
کد خبر: 252101
|
۱۳۹۷/۰۹/۲۶ ۱۴:۰۳:۰۰

اعتمادآنلاین| پرویز فتاح در نخستین مجمع خیرین کارآفرین استان البرز که صبح امروز در سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد اظهار داشت: در این هشت ماه به نسبت مدت سال قبل 35 درصد بیشتر از مردم کمک گرفتیم.

وی با بیان اینکه در کل کشور 172 هزار یتیم داریم، افزود: کمک مردم البرز به کمیته امداد در سال جاری 60 درصد افزایش یافته که رتبه اول کشور را دارد.

رئیس کمیته امداد با بیان اینکه هر یتیم متوسط در ایران 220 هزار تومان می‌گیرد، بیان کرد: در استان البرز هر یتیم 414 هزار تومان می‌گیرد.

وی با بیان اینکه در ایران به‌ازای هر یتیم 5 حامی داریم گفت: در البرز به‌ازای هر یتیم 9 حامی داریم.

فتاح با اشاره به اینکه نمره ایران در خوبی و کار خیر 20 است عنوان کرد گفت: هر چه خوبی است مال مردم بوده و هر چه بدی است برای ما مسئولان است.

رئیس کمیته امداد با بیان اینکه در ایران هر مشکلی که برای مردم پیش آمد فقط صبوری و وفاداری کردند بیان کرد: مردم در این شرایط سوختند و ساختند که ما مسئولان باید خاک پای این مردم بشویم.

وی با بیان اینکه هر کیلومتر مربع در استان البرز یک شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، عنوان کرد: مردم ولی نعمت ما هستند و باید به آنها رسیدگی کنیم.

فتاح با بیان اینکه ما همه باید در مقابل مردم متواضع باشیم، تصریح کرد: در مورد خیرین می‌خواهم بگویم که هر چه ثواب است مال خیر و حامی است.

رئیس کمیته امداد با بیان اینکه در زلزله کرمانشاه استان البرز بسیار خوش درخشید، عنوان کرد: در سال جاری در کل کشور 620 هزار خانواده را تحت پوشش جدید گرفته‌ایم.

فتاح تصریح کرد: در مورد تولید سخنان زیادی گفته می‌شود که به آن عمل نمی‌شود، این تحریم یک نعمت است که باید از آن استفاده کرد.

وی با بیان اینکه باید به خودمان آمده و از وابستگی به نفت بیرون بیاییم، عنوان کرد: در کمیته امداد 72 هزار دانشجو داریم که 150 نفر از رتبه‌های زیر 1000 دانشگاه رفتند و 330 هزار دانش‌آموز داریم که اگر حمایت نکنیم از تحصیل می‌مانند.

رئیس کمیته امداد با بیان اینکه خوش حساب‌ترین افراد بانک‌ها مددجویان کمیته امداد هستند گفت: برخی میلیاردها تومان وام می‌گیرند و پس نمی‌دهند.

فتاح تصریح کرد: سال گذشته 90 هزار فقره ازدواج داشتیم و پایین‌ترین نرخ طلاق در کشور مربوط به جامعه هدف کمیته امداد است. کمیته امداد سال قبل 135 هزار فقره وام به افراد تحت پوشش خود داده و سال جاری برنامه پرداخت 200 هزار فقره وام برنامه‌ریزی شده است.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها