کد خبر: 252133
|
۱۳۹۷/۰۹/۲۶ ۱۴:۵۷:۰۰
| |

زلزله آستارا بدون خسارت جانی و مالی بود

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: طبق ارزیابی های صورت گرفته زمین لرزه 4.7 ریشتری در حوالی شهرستان مرزی بندر آستارا در غرب استان گیلان هیچ گونه صدمات جانی و خسارت مالی در پی نداشته است اما تیم های عملیاتی این شهرستان در حالت آماده باش هستند.

زلزله آستارا بدون خسارت جانی و مالی بود
کد خبر: 252133
|
۱۳۹۷/۰۹/۲۶ ۱۴:۵۷:۰۰

اعتمادآنلاین| مرتضی سلیمی در این باره گفت: با کسب اطلاع از وقوع این زمین لرزه، دو گروه ارزیاب دو نفره متشکل از چهار امدادگر اعزام سریع هلال احمر به محل اعزام شدند که در ارزیابی های اولیه مشخص شد، این زمین لرزه تلفات جانی نداشته است.


وی ادامه داد: اکنون نیروهای ارزیاب در محل وقوع زمین لرزه حضور دارند و در حال مخابره آخرین ارزیابی های خود به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات سازمان امداد و نجات هستند.


زمین لرزه ای که بر اساس اعلام مرکز لرزه نگاری دانشگاه تهران ساعت 13 و 33 دقیقه امروز به بزرگی چهار و هفت دهم ریشتر در عمق 18 کیلومتری زمین در لوندویل استان گیلان روی داد، موجب لرزش ساختمان ها و شیشه ها و هراس جمعی از اهالی شهرستان آستارا شد.


شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در بخش های مرکزی و لوندویل در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها