«برادران سیسترز» پیشتاز نامزدهای جوایز لومیر

 وسترن «برادران سیسترز» به کارگردانی «ژاک اودیار» در چهار شاخه جوایز لومیر فرانسه از جمله بهترین فیلم و کارگردانی نامزد کسب جایزه شد.

«برادران سیسترز» پیشتاز نامزدهای جوایز لومیر
کد خبر: 252150
|
۱۳۹۷/۰۹/۲۶ ۱۵:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| به نقل از هالیوود ریپورتر، فیلم انگلیسی‌زبان و وسترن «برادران سیسترز» به کارگردانی «ژاک اودیار» فیلمساز برجسته فرانسوی با بازی «خواکین فونیکس» و «جان سی. رایلی» که اولین نمایش جهانی خود را در بخش رقابتی هفتاد و پنجمین جشنواره فیلم ونیز تجربه کرد علاوه بر شاخه بهترین فیلم و کارگردانی، در شاخه بهترین فیلمنامه و موسیقی متن جوایز فیلم لومیر فرانسه نیز نامزد کسب جایزه شده است.

در این وسترن «خواکین فونیکس» و «جان سی. رایلی» در نقش دو برادر قاتل به نام‌های الی و چارلی بازی کرده‌اند که در جست‌وجوی یک جوینده طلا با بازی «جک جیلنهال» در دهه 1850 میلادی هستند.

«ژاک اودیار» که ساخت فیلم‌هایی چون «پیامبر» و «استخوان و زنگار» را در کارنامه دارد در سال 2015 با فیلم «دیپان» برنده نخل طلای بهترین فیلم جشنواره کن شد.

در شاخه بهترین فیلم خارجی جوایز لومیر 2018 نیز «کفرناحوم» ساخته «نادین لبکی»، مستند انیمیشن «کریس سوئیس، «دختر» به کارگردانی «لوکاس دونت»، «توهین» ساخته «زیاد دویری» و «نبردهای ما» به کارگردانی «گیلیام سنز» نامزد کسب جایزه معرفی شدند.

جوایز «لومیر» که معادل جوایز سینمایی گلدن گلوب است، در کنار جوایز «سزار» معتبرترین جوایز سینمایی در فرانسه هستند.

مراسم اعطای جوایز لومیر فرانسه روز چهارم فوریه (15 بهمن) در پاریس برگزار می‌شود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها