کد خبر: 252284
|
۱۳۹۷/۰۹/۲۷ ۱۱:۴۴:۰۰
| |

فدراسیون پزشکی ـ ورزشی پیگیر درمان وزنه‌بردار شمالی

رییس فدراسیون پزشکی ـ ورزشی با بیان این که پیگیر درمان وزنه‌بردار گیلانی خواهیم بود، گفت: تا حد توان کمک می‌کنیم تا مانع فلج شدن این وزنه بردار گیلانی شویم.

فدراسیون پزشکی ـ ورزشی پیگیر درمان وزنه‌بردار شمالی
کد خبر: 252284
|
۱۳۹۷/۰۹/۲۷ ۱۱:۴۴:۰۰

اعتمادآنلاین| دکتر غلامرضا نوروزی درباره وضعیت وزنه‌بردار گیلانی و این که فدراسیون پزشکی ـ ورزشی چه حمایت هایی از این وزنه‌بردار به عمل خواهد آورد، اظهار کرد: تا جایی که اطلاع دارم چهار ماه قبل این وزنه‌بردار در حال‌ تمرین کردن بوده که دچار عارضه قلبی شده و متوجه احساس بی‌حسی در عضلاتش شده است. به پزشکان مختلف مراجعه کرده و تا به امروز به نتایج مثبتی دست پیدا نکرده است. همچنین همان طور که مطلع شده‌ام، حس اندام‌های بدن وی کاهش یافته و فدراسیون پزشکی ـ ورزشی در جریان بیماری این وزنه‌بردار نبوده است.

وی گفت‌: از هیات پزشکی ـ ورزشی گیلان درخواست کردم که پیگیر درمان این ورزشکار باشد و هر کمکی که برای درمانش لازم است، کوتاهی نکنند. باید ابتدا پزشک ما در گیلان وضعیت بیماری این وزنه‌بردار را مورد ارزیابی دقیق بدهد تا ببینیم برای درمان وی به چه چیزی نیاز داریم تا مانع فلج شدن این وزنه‌بردار شویم.

نوروزی خاطرنشان کرد: فدراسیون پزشکی ـ ورزشی پیگیر درمان این وزنه‌بردار خواهد بود و تا حد توان کمک خواهیم کرد تا این وزنه بردار سلامتی خود را به دست آورد.

رییس فدراسیون پزشکی ـ ورزشی در پایان تاکید کرد: ما به تمام ورزشکارانی که دارای کارت بیمه پزشکی ـ ورزشی هستند اعلام کرده‌ایم که در صورت بروز آسیب به هیات پزشکی ـ ورزشی استان و یا شهرستان خود مراجعه کنند تا مشکلی از نظر مالی برای درمان نداشته باشند. حال نمی‌دانم این وزنه‌بردار از کارت پزشکی ـ ورزشی استان مربوطه خود برخوردار است یا خیر؟ و چرا برای درمان به هیات پزشکی ـ ورزشی گیلان مراجعه نکرده است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها