کد خبر: 252373
|
۱۳۹۷/۰۹/۲۷ ۱۵:۳۸:۰۰
| |

یک مقام مسئول اعلام کرد:

زمان الزامی شدن استفاده از کارت سوخت مشخص نشده است

سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی، نسبت به واگذاری کارت هوشمند سوخت به غیر هشدار داد و گفت: زمان الزامی شدن استفاده از کارت سوخت هنوز مشخص نشده است.

زمان الزامی شدن استفاده از کارت سوخت مشخص نشده است
کد خبر: 252373
|
۱۳۹۷/۰۹/۲۷ ۱۵:۳۸:۰۰

اعتمادآنلاین| زیبا اسماعیلی سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی با تاکید بر این که مالکان خودروهای فاقد کارت سوخت، فقط تا یکم دی‌ماه برای ثبت‌نام فرصت دارند، اظهار داشت: این مهلت قابل تمدید نیست، بنابراین مالکان خودرو از فرصت فراهم شده استفاده کنند.

وی با بیان این‌که امکان ویرایش اطلاعات ثبت‌نام کارت سوخت در سامانه‌های اعلام شده، فراهم است و متوقف نمی‌شود، یادآور شد: تاکنون 2 میلیون و 300 هزار نفر برای کارت سوخت‌المثنی ثبت‌نام کرده‎اند که از این تعداد، 300 هزار نفر از طریق مراجعه حضوری به دفاتر پلیس 10+ و 2 میلیون نفر نیز به صورت غیرحضوری و از طریق سامانه‎های اینترنتی و تلفن همراه بوده است.

سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی نسبت به واگذاری کارت سوخت هشدار داد و گفت: مسئولیت واگذاری کارت سوخت به افراد دیگر و سوءاستفاده از آن، با مالکان خودروست و کارت‌های سوخت واگذار شده، شناسایی و ابطال خواهد شد.

اسماعیلی تصریح کرد: در صورتی که فردی خودرو خریده باشد، اما کارت سوخت به نام مالک قبلی است، نیازی به ثبت‌نام دوباره ندارد و همچنان می‌تواند از آن استفاده کند. زیرا صدور کارت سوخت بر اساس شماره کد شناسایی 17 رقمی (VIN) خودرو است، نه اطلاعات شناسنامه‌ای مالک یا شماره پلاک.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها