کد خبر: 252387
|
۱۳۹۷/۰۹/۲۷ ۲۰:۲۷:۰۰
| |

گزارش ویدئویی اعتمادآنلاین از آتش‌سوزی مدرسه‌ای در زاهدان:

کودکانی که در آتش بی‌مسئولیتی سوختند

دانش‌آموزان مدرسه اسوه حسنه زاهدان صبح بیدار شدند تا مثل هر روز بعد از پایان کلاس‌هایشان با شوق راهی خانه شوند، اما آتش، برنامه آن‌ها و مادر و پدرشان را تغییر داد.

حجم ویدیو: 8.74M | مدت زمان ویدیو: 00:02:04 دانلود ویدیو
کد خبر: 252387
|
۱۳۹۷/۰۹/۲۷ ۲۰:۲۷:۰۰

اعتمادآنلاین| باز هم دانش‌آموزان قربانی شدند. این‌بار هم آتش بود که جان چند دانش‌آموز را گرفت، آتشی که در ناکارآمدی برخی مسئولان و محرومیت‌های همیشگی، شعله‌ور شد تا رویاهای کودکی چند دانش‌آموز دود شود و به هوا رود.

امروز دانش‌آموزان مدرسه اسوه حسنه زاهدان صبح بیدار شدند تا مثل هر روز بعد از پایان کلاس‌هایشان با شوق راهی خانه شوند، اما آتش، برنامه آن‌ها و مادر و پدرشان را تغییر داد. مقصدشان بعد از مدرسه به جای خانه بیمارستان شد. علی مرادی، مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان معتقد است این آتش‌سوزی با تخلف مدیریت مدرسه رخ داده.

در این حادثه درصد بالای سوختگی جان دو دانش‌آموز را گرفت و دو دانش‌آموز دیگر هم با سوختگی بالای 50 درصد بستری هستند.

رییس دانشگاه علوم پشکی زاهدان می‌گوید دانش‌آموزان تحت نظر بهترین متخصصان قرار دارند. تا اینجا مدیر و مربی آموزشی این مدرسه دستگیر شده‌اند و مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 زاهدان هم استعفا داده است. اما درد‌های پدر و مادر این دانش‌آموزان را کسی نمی‌داند، دردی شبیه به همان که 6 سال پیش گریبان دختران شین‌آباد را گرفت و هنوز هم رها نکرده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها