کد خبر: 252511
|
۱۳۹۷/۰۹/۲۸ ۱۰:۰۱:۰۰
| |

افزایش مشارکت مردم با بهزیستی

معاون مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی، از افزایش مشارکت های مردمی طی 9 ماهه امسال خبر داد و گفت: به رغم مشکلات مردم در سال جاری، اما میزان مشارکت مردم نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

افزایش مشارکت مردم با بهزیستی
کد خبر: 252511
|
۱۳۹۷/۰۹/۲۸ ۱۰:۰۱:۰۰

اعتمادآنلاین| محمدعلی کوزه‌گر به طرح پویش لبخند مهر با هدف تامین لباس گرم برای کودکان مناطق محروم اشاره کرد و افزود: این پویش از 19 آذرماه آغاز شده و تا 19 دی ماه ادامه خواهد داشت.

وی گفت: در حال حاضر در تمامی استان‌های کشور این طرح در حال اجراست و خوشبختانه با استقبال خوبی نیز از سوی خیرین و نیکوکاران روبه‌رو شده است.

معاون مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی با اشاره به اینکه در مرحله نخست 1500 بسته لباس زمستانی برای کودکان مناطق محروم آماده شده است، تاکید کرد: هفته آینده نخستین مرحله از این بسته‌ها میان کودکان مناطق زلزله زده کرمانشاه توزیع می‌شود.

کوزه‌گر افزود: خیرین و نیکوکاران می‌توانند برای کمک به طرح پویش لبخند مهر و لباس گرم کودکان مناطق محروم با روش‌های مختلف به بهزیستی کمک کنند.

وی در خصوص میزان مشارکت های مردمی طی 9 ماهه سال جاری، تاکید کرد: به رغم اینکه مشکلات مردم به دلیل افزایش نرخ تورم در سال جاری رشد یافته اما میزان مشارکت مردم نیکوکار نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

به گفته کوزه‌گر، طی یک ماه آینده میزان دقیق افزایش مشارکت ها از استان‌های مختلف اخذ و اعلام می‌شود.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها