آخرین خبرها از حادثه آتش‌سوزی مدرسه زاهدان

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: حادثه آتش‌سوزی مدرسه زاهدان در زنگ تفریح مدرسه رخ داده است، تعدادی از دانش‌آموزان وارد کلاس درس شدند که از کیف‌شان وسیله بردارند که متأسفانه چراغ والور کلاس برگشته است.

آخرین خبرها از حادثه آتش‌سوزی مدرسه زاهدان
کد خبر: 252558
|
۱۳۹۷/۰۹/۲۸ ۱۰:۳۹:۰۰

اعتمادآنلاین| مجتبی زینی‌وند معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان مدارس غیردولتی و مشارکت‌های مردمی درباره سفر خود به استان سیستان و بلوچستان و در جریان قرار گرفتن وضعیت دانش‌آموزان حادثه‌دیده مدرسه غیردولتی اسوه حسنه زاهدان، اظهار کرد: متأسفانه امروز یکی دیگر از دانش‌آموزان‌مان از دست دادیم و دانش‌آموز چهارم نیز تحت نظر است.

وی با بیان اینکه این حادثه در زنگ تفریح مدرسه رخ داده است، گفت: تعدادی از دانش‌آموزان وارد کلاس درس شدند که از کیف‌شان وسیله بردارند که متأسفانه چراغ والور کلاس برگشته است.

وی با اشاره به اینکه دانش‌آموزان حادثه دیده پیش‌دبستانی و اول ابتدایی بودند، ادامه داد: در این زمان مدیر مدرسه هم برای هماهنگی اردوی فردای دانش‌آموزان در اداره آموزش و پرورش حضور داشته است و در مدرسه نبوده است.

زینی‌وند افزود: پس از اینکه معلمان متوجه حادثه شدند، دانش‌آموزان را از مدرسه خارج کرده و آتش‌نشانی و اورژانس را مطلع کردند اما متأسفانه 4 کودک دچار سوختگی گسترده شدند.

وی گفت: در جلسات مختلف با مسؤولان آموزش و پرورش و نوسازی مدارس، ابعاد مختلف این حادثه را پیگیر هستیم.

مراسم تشییع و خاکسپاری دانش‌آموزان فوت شده ساعت 14 امروز از مقابل مسجد جامع زاهدان برگزار می‌شود.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها