کد خبر: 252736
|
۱۳۹۷/۰۹/۲۹ ۱۰:۲۵:۰۰
| |

گزارش ویدئویی اعتمادآنلاین از ادامه حاشیه‌های درگیری نماینده سراوان؛

جنجال پخش فیلم لو رفته جلسه غیرعلنی مجلس

انتشار فیلم مخفیانه از جلسه غیرعلنی مجلس درباره درگیری محمدباسط درازهی با کارمند گمرک و دفاعیه او پشت تریبون عمومی مجلس، این اتفاق را وارد فاز جدیدی کرده است.فیلمی که باعث شد تا دوباره بهارستانی‌ها در ابتدای جلسه برای دقایقی پشت درهای بسته در جلسه ای غیرعلنی صحبت کنند و این بار محور اصلی فیلم لو رفته باشد.

حجم ویدیو: 6.54M | مدت زمان ویدیو: 00:02:42 دانلود ویدیو
کد خبر: 252736
|
۱۳۹۷/۰۹/۲۹ ۱۰:۲۵:۰۰

اعتمادآنلاین| فرشاد اعظمی- انتشار فیلم مخفیانه از جلسه غیرعلنی مجلس درباره درگیری محمدباسط درازهی با کارمند گمرک و دفاعیه او پشت تریبون عمومی مجلس، این اتفاق را وارد فاز جدیدی کرده است. به ویژه آنکه او در این جلسه بحث استیضاح وزیر اقتصاد و عزل رییس گمرک را پیش کشید و تهدید کرد که اگر مورد حمایت مجلس نباشد استعفا می‌دهد.

فیلمی که باعث شد تا دوباره بهارستانی‌ها در ابتدای جلسه امروز برای دقایقی پشت درهای بسته در جلسه ای غیرعلنی صحبت کنند و این بار محور اصلی فیلم لو رفته باشد. کاظم جلالی رییس نماینده تهران در مجلس درباره این جلسه توضیح داده «کسی که این فیلم را از جلسه غیرعلنی گرفته و انتشار داده کار اشتباهی کرده است.»

فرهاد دژپسند وزیر اقتصاد هم که پیشتر به دلیل اینکه گفته شد از نماینده سراوان عذرخواهی کرده در فضا مجازی مورد انتقاد قرار گرفته بود، اعلام کرده که «من عذرخواهی نکردم و اصلا در جلسه گذشته فرصت نشد که من حرفی بزنم»؛ اما بهروز نعمتی که اولین بار خبر عذرخواهی دژپسند را به رسانه‌‌ها داده بود گفته که «صداوسیما حرف‌های من را تقطیع و سانسور شده پخش کرده است»

از طرفی علی‌اصغر یوسف‌نژاد عضو هیات رییسه مجلس درباره سرانجام طرح استیضاح وزیر اقتصاد در حمایت از نماینده سراوان اعلام کرد که هنوز چیزی به هیات رییسه ابلاغ نشده و بعید است که استیضاح وزیر اقتصاد سرانجامی داشته باشد.

اما نقطه عطف ماجرا جایی بود که شنیده شد شروع مشاجره نماینده سراوان با کارمند گمرک زمانی بوده که درازهی با لکسوز وارد محوطه پارکینگ شده و قصد پارک خودروی خود را داشته که مامور حراست بنابر وظایف ماموریتی خود مانع از پارک خودرو نماینده شده است.

البته درازهی در دفاعیه خود گفته بود که به او توهین شده بود که ماموران حراست گمرک ضمن تکذیب این ادعا، اعلام کرده‌اند«کارمند مذکور، خود اهل تسنن بوده و به هیچ عنوان به ادیان و مذاهب اهانتی نکرده است»

سازمان گمرک هم طی اطلاعیه‌ای نسبت به این حوادث واکنش نشان داده و گفته که این سازمان ضمن عذرخواهی مصمم است علاوه بر جلوگیری از وقوع اتفاقات مشابه، موضوع را در مجموعه‌های نظارتی گمرک پیگیری و بررسی و نتایج را به اطلاع مردم برساند.»

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها