دادستان کل کشور:

با مقصران حادثه آتش‌سوزی مدرسه برخورد می‌کنیم

دادستان کل کشور با صدور پیامی درگذشت چهار دانش آموز حادثه آتش سوزی یک مرکز آموزشی در زاهدان را تسلیت گفت و طی دستوری از دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان خواست که به قید فوریت به این پرونده رسیدگی کند.

با مقصران حادثه آتش‌سوزی مدرسه برخورد می‌کنیم
کد خبر: 252891
|
۱۳۹۷/۰۹/۲۹ ۱۵:۴۴:۰۰

اعتمادآنلاین| حجت الاسلام و المسلمین محمدجعفر منتظری با صدور پیامی درگذشت چهار دانش آموز حادثه آتش سوزی یک مرکز آموزشی در زاهدان را تسلیت گفت و طی دستوری از دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان خواست که به قید فوریت به این پرونده رسیدگی کند.

متن کامل پیام دادستان کل کشور به شرح ذیل است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

وقوع حادثه تلخ و تاسف بار آتش سوزی مدرسه اسوه زاهدان که منجر به جان باختن چهار نفر از دانش آموزان دختر کشورمان گردید، موجب اندوه و تاثر اینجانب شد. بروز اینگونه حوادث تلخ، توجه هر چه بیشتر متولیان امر در ایمن سازی مدارس را ضروری می نماید.

ضمن عرض تسلیت به خانواده عزادار این نوگلان درگذشته و مردم عزیز استان ضروری است دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان با جدیت و فوریت به پرونده این حادثه رسیدگی کرده و مسببین و مقصران احتمالی را تحت تعقیب قرار دهد و با هر مقام و مسئولی که در این زمینه سهل انگاری و کوتاهی کرده است، برخورد قاطع نماید.

همچنین مقتضی است دادستان محترم بعنوان مدعی العموم، آموزش و پرورش استان را ظرف مدت معینی مکلف به ایمن سازی کلیه مدارس نموده و گزارش اقدامات انجام شده را به دادستانی کل کشور ارسال نماید.

محمد جعفر منتظری»

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها