کد خبر: 253123
|
۱۳۹۷/۰۹/۳۰ ۱۵:۳۴:۰۰
| |

قربانعلی دری نجف‌آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی

عده‌ای در کشور باندبازی می‌کنند/ جمهوری اسلامی نظامی شایسته‌سالار است

قربانعلی دری نجف‌آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با انتقاد از باندبازی برخی جریانات سیاسی در کشور گفت: نظام جمهوری اسلامی نظامی شایسته‌سالار است.

عده‌ای در کشور باندبازی می‌کنند/ جمهوری اسلامی نظامی شایسته‌سالار است
کد خبر: 253123
|
۱۳۹۷/۰۹/۳۰ ۱۵:۳۴:۰۰

اعتمادآنلاین| قربانعلی دری نجف‌آبادی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهرستان اراک که در مصلی بیت المقدس این شهر برگزار شد با اشاره به توصیه‌های اخیر رهبرمعظم انقلاب اسلامی بیان کرد: مقام معظم رهبری در دیدارهای اخیرشان تاکیداتی مبنی بر اینکه دنبال ریاست نباشید فرمودند که باید توصیه و تدابیر معظم له را همواره نصب العین قرار دهیم.

وی افزود: بناُ اساس و مبنای مسئولیت‌پذیری در جمهوری اسلامی ایران بر مبنای اصولی همچون تکلیف‌گرایی، خدمت‌گذاری، شایسته‌سالاری و عدالت‌خواهی استوار است که اصلی مهم و مورد توجه بوده بنابراین مسئولان باید به این مهم توجه داشته باشند.

دری نجف‌آبادی تصریح: پست و مقام ارزش نداشته و بار مسئولیت امور سنگین و حمل آن دشوار است بنابراین باید در هرمقام و جایگاهی هستیم وظیفه برعهده گرفته را به بهترین نحوممکن اجرا کنیم و اجازه ندهیم باری از کشور و مسئولیت‌هایمان برزمین بماند.

وی ادامه داد: البته متاسفانه جریانی در کشور برخلاف این اصول مهم مسئولیت پذیری در جمهوری اسلامی حرکت می‌کنند به طوری که تاسف بار است که عده‌ای در کشور باندبازی می‌کنند و به این مسئله توجهی ندارند.

امام جمعه اراک بیان کرد: مدیران کشور باید شایسته‌سالاری، امانت‌داری و اصل مهم صداقت را سرلوحه کار خود قرار داده و اجازه ندهند ارزش‌های والای اسلامی و دینی و انقلابی ما نادیده گرفته شود.

دری نجف‌آبادی خاطرنشان کرد: همه باید به خاطرداشته باشیم که نظام ولایی جمهوری اسلامی ایران، نظام شایسته‌سالاری است بنابراین امیدواریم به دنبال ریاست‌طلبی و جاه‌طلبی نباشیم و در مسیر تحقق آن تلاش نکرده و دست و پا نزنیم.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها