کد خبر: 253399
|
۱۳۹۷/۱۰/۰۱ ۱۸:۰۰:۰۰
| |

سرخط مهم‌ترین خبر‌های فرهنگی / ۱دی ماه ۱۳۹۷

از دبیری محمود دولت‌آبادی در یک جشنواره تا جدایی «جانی دپ» از «دزدان دریایی کارائیب»

دبیری محمود دولت‌آبادی در یک جشنواره، جدایی «جانی دپ» از دزدان دریایی کارائیب و موفقیت‌های «همه می دانند» در سینماهای اسپانیا از مهم‌ترین خبرهای فرهنگی 1 دی‌ماه 1397 بود.

از دبیری محمود دولت‌آبادی در یک جشنواره تا جدایی «جانی دپ» از «دزدان دریایی کارائیب»
کد خبر: 253399
|
۱۳۹۷/۱۰/۰۱ ۱۸:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| سرخط مهمترین خبرهای 1 دی ماه 1397

دولت آبادی دبیر افتخاری یک جشنواره شد محمود دولت‌آبادی به عنوان دبیر افتخاری نخستین جشنواره تئاتر اکبر رادی انتخاب شد.

«همه می‌دانند» با 10 فیلم پرفروش سینمای اسپانیا رقابت می کند «همه می‌دانند» ساخته جدید اصغر فرهادی یکی از 10 فیلم سینمای داخلی اسپانیا شد که بیشترین فروش را در گیشه سینماهای این کشور در سال 2018 داشته است.

جانی دپ از «دزدان دریایی کارائیب» جدا می‌شود؟ سرانجام یکی از مدیران ارشد دیزنی خبر جدایی «جانی دپ» از پروژه «دزدان دریایی کارائیب» را تایید کرد و بر شایعاتی که از مدت‌ها پیش در هالیوود در جریان بود صحه گذاشت.

واکاوی تبصره 18 برای اشتغال در حوزه فرهنگ و هنر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در حوزه فرهنگ و هنر جوانان تحصیلکرده فراوانی داریم که آمادگی حضور در شغل‌ها را دارند و ما می‌توانیم تبصره 18 را در راستای ایجاد اشتغال در حوزه فرهنگ و هنر، واکاوی مجدد کنیم و به نوعی این تفاهم‌نامه‌ی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با سازمان برنامه و بودجه در این راستاست.

امیر سقراطی: مهلت دریافت آثار جشنواره هنرهای تجسمی فجر تمدید نمی‌شود امیر سقراطی دبیر هنری یازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر گفت: مهلت دریافت آثار یازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر در 10 رشته هنری تا روز یکشنبه دوم دی‌ماه است و این مهلت تمدید نمی‌شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها