کد خبر: 253408
|
۱۳۹۷/۱۰/۰۱ ۲۱:۴۰:۰۰
| |

مروری بر مهم‌ترین خبرهای ۱ دی ۱۳۹۷:

برگزاری مرحله نهایی رزمایش پیامبر اعظم 12/ نظر دادستان کل کشور درباره ریاست سیدابراهیم رئیسی بر قوه قضائیه/ سلطان قیر اعدام شد/ تعطیلی دولت آمریکا

مرحله نهایی رزمایش پیامبر اعظم 12 در خلیج فارس، خبرهای غیر رسمی ریاست سید ابراهیم رئیسی بر قوه قضائیه، اعدام حمید باقری درمنی، معروف به سلطان قیر، حواشی اکران مستند «هاشمی زنده است»، تعطیلی دولت و کنگره آمریکا و درگذشت برادر ملک سلمان از جمله مهم‌ترین خبرهای شنبه 1 دی بودند.

حجم ویدیو: 16.63M | مدت زمان ویدیو: 00:06:12 دانلود ویدیو
کد خبر: 253408
|
۱۳۹۷/۱۰/۰۱ ۲۱:۴۰:۰۰

اعتمادآنلاین| مرحله نهایی رزمایش پیامبر اعظم 12 نیروی زمینی سپاه با اجرای عملیات هجوم در سواحل، در منطقه عمومی خلیج فارس برگزار شد .

***

این روزها برخی خبرهای غیررسمی حکایت از قطعی شدن ریاست سیدابراهیم رییسی ، تولیت آستان قدس رضوی بر قوه قضاییه دارد. انتشار این خبر باعث شده تا محمدجعفر منتظری دادستان کل کشور به آن واکنش نشان دهد. منتظری گفته: خبر انتصاب آقای رییسی به عنوان رییس قوه قضائیه فعلا در فضای مجازی مطرح است.

***


امروز حکم حمید باقری دِرمَنی از مفسدین اقتصادی که به سلطان قیر معروف بود به جرم افساد فی‌الارض از طریق تشکیل شبکه کلاهبرداری و رشا به اجرا گذاشته و اعدام شد .

***

چندماهی است که اپوزیسیون خارج‌نشین اعم از گروهک‌های تروریستی منافقین و سلطنت‌طلبان با حضور رضا پهلوی فعال شده‌اند. عمادالدین افروغ، استاد دانشگاه و فعال سیاسی اصولگرا در واکنش به تشدید فعالیت‌های گروه‌های ضدانقلاب خارج‌نشین با اشاره به اینکه مطالبه مردم عدالت اجتماعی است گفته اپوزیسیونی که درد عدالت ندارد چگونه می‌تواند ملجاء مردم باشد؟

***

نمایش مستند «هاشمی زنده است» که به معرفی و روایت جزئیات زندگی آیت‌الله هاشمی پرداخته با واکنش‌هایی از سوی اعضای خانواده او مواجه شده است.

***

در پی عدم توافق دولت و کنگره آمریکا بر سر لایحه بودجه موقت، دولت ایالات متحده رسما وارد وضعیت موسوم به تعطیل شد . بر اساس این گزارش، 9 وزارتخانه و ده‌ها اداره دولتی تا زمان تصویب بودجه تعطیل خواهند بود و کارکنان آن‌ها هم حقوق دریافت نخواهند کرد.

***

و خبر آخر اینکه شاهزاده طلال بن عبدالعزیز برادر 87 ساله پادشاه عربستان امروز شنبه درگذشت.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها