کد خبر: 253410
|
۱۳۹۷/۱۰/۰۱ ۱۹:۰۵:۰۰
| |

حسینعلی امیری، معاون پارلمانی رییس‌جمهوری

تعامل مجلس و دولت ضرورتی جدی برای کشور است

حسینعلی امیری، معاون پارلمانی رییس‌جمهوری با بیان این که در نظام حقوقی جمهوری اسلامی ایران، تعامل مجلس و دولت ضرورتی جدی است، گفت: کمترین ناهماهنگی می‌تواند موجب مشکلاتی در کشور شود.

تعامل مجلس و دولت ضرورتی جدی برای کشور است
کد خبر: 253410
|
۱۳۹۷/۱۰/۰۱ ۱۹:۰۵:۰۰

اعتمادآنلاین| حسینعلی امیری، معاون پارلمانی رییس جمهوری در مراسم تکریم و معارفه مشاور و مدیر کل حوزه معاونت امور مجلس ریاست جمهوری با اشاره به حساسیت کار و اهمیت معاونت امور مجلس ریاست جمهوری، بیان کرد: ایجاد هماهنگی و تعامل بین دولت و مجلس شورای اسلامی با 290 نماینده با ویژگی ها و نگاه های گوناگون کار بسیار سختی است.


معاون پارلمانی رییس جمهوری افزود: در نظام حقوقی جمهوری اسلامی ایران، تعامل دولت با مجلس شورای اسلامی ضرورتی جدی است، بنابراین کمترین ناهماهنگی می تواند موجب مشکلاتی در کشور شود. چنانچه شاهد هستیم در دوران انقلاب اسلامی هرجا که هماهنگی و تعامل خوبی بین دولت و مجلس شورای اسلامی برقرار بوده کارها به بهترین شکل انجام گرفته و مسیر خدمت رسانی هموارتر شده است.


امیری با اشاره به نقش مهم و اساسی مدیران و همکاران معاونت امور مجلس گفت: مسئولیت همکاران در معاونت امور مجلس بسیار دقیق و ظریف است و در دولت های یازدهم و دوازدهم تعامل خوبی بین مجلس و دولت وجود داشته است و توفیق هایی که کشور در حوزه قانون گذاری داشته است به خاطر تلاش و وظیفه شناسی یکایک همکاران معاونت امور مجلس در سازمان پارلمانی دولت است.


معاون پارلمانی رییس جمهوری گفت: رییس جمهوری تاکید داشتند که از بانوان در پست های عالی مدیریتی استفاده شود، بنابراین پس از بررسی هایی که انجام شد سرکار خانم سرفرازی با سوابق مدیریتی بسیار خوبی که داشتند حوزه معاونت امور مجلس ریاست جمهوری را عهده دار شدند و امیدوارم شایستگی بیشتری در زمینه شایسته سالاری به منصه ظهور برسد.


امیری در این مراسم، از زحمات حسینی صدرآبادی تقدیر و برای سرکار خانم سرفرازی به عنوان مدیرکل حوزه معاونت امورمجلس آرزوی موفقیت کرد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها