محمد کاظمی عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس:

تریبون‌داران در اظهارنظرات خود دقت بیشتری کنند

یک عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید اعتماد مردم را به نظام افزایش دهیم، گفت: باید توجه کنیم اظهارات ما در جهت تفرقه است یا در جهت جلب اعتماد مردم.

تریبون‌داران در اظهارنظرات خود دقت بیشتری کنند
کد خبر: 253424
|
۱۳۹۷/۱۰/۰۲ ۰۶:۲۶:۰۰

اعتمادآنلاین| محمد کاظمی با اشاره به هشدار مقام معظم رهبری در خصوص برنامه های خصمانه آمریکا برای سال 98 گفت: دشمنان ما از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون از هیچ توطئه ای مضایقه نکردند و دام های متفاوتی را علیه کشورمان پهن کردند. اگر بتوانیم میزان اعتماد مردم را به نظام افزایش دهیم و امید را در دل مردم گسترس دهیم و وحدت و همدلی را نهادینه کنیم می‌توانیم جلوی نفوذ و توطئه های دشمن را بگیریم، به هرحال مردم باید ببینند مسئولین با وحدت کلمه برای برطرف کردن مشکلات آن ها قدم برمی‌دارند.

نایب رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: وقتی از تریبون رسمی نیمی از نمایندگان برانداز عنوان می‌شوند، آیا این توسعه تفرقه، ناامیدی و سلب اعتماد از خدمت گزاران مردم در مجلس نیست؟ متاسفانه گاهی نمی دانیم اظهار نظرهای ما به چه میزان می تواند انعکاس منفی یا مثبت در جهت تقویت وحدت داشته باشد، چه تریبون داران نمازجمعه و چه تریبون داران مداحی و مرثیه سرای و هر کس که تریبون دارد چه دولت چه مسئولین قوه قضاییه همه باید در اظهار نظرها مراقبت کنیم.

کاظمی در پایان تاکید کرد: در این شرایط که توطئه آمریکا علیه ما قطعی است و به فرمایش مقام معظم رهبری آن ها این توطئه را علیه ما خواهند داشت ماباید توجه کنیم چگونه صحبت می‌کنیم و توجه کنیم اظهارات ما در جهت تفرقه است یا در جهت جلب اعتماد مردم.

منبع:ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها