غلظت آلاینده‌های هوای پایتخت رو به افزایش است

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران از افزایش غلظت برخی آلاینده‌ها در هوای پایتخت طی امروز و فردا (2 و 3 دی) خبر داد.

غلظت آلاینده‌های هوای پایتخت رو به افزایش است
کد خبر: 253470
|
۱۳۹۷/۱۰/۰۲ ۰۹:۰۸:۰۰

اعتمادآنلاین| حسین شهبازی اظهار کرد: پیش‌بینی‌های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوا نشان دهنده کاهش میزان ناپایداری جوی طی امروز (2 دی) نسبت به روز گذشته است و در برخی ساعات وزش باد با بزرگی بین 3 تا 4 متر بر ثانیه انتظار می‌رود.

وی ادامه داد: با برقراری شرایط جوی نسبتا آرام طی فردا (3 دی) تغییر محسوسی در سرعت باد در بیشتر ساعات روز مشاهده نخواهد شد و پیش بینی می‌شود که به‌تدریج از عصرگاه بر میزان ناپایداری جوی افزوده شود.

شهبازی با بیان اینکه دمای هوای پایتخت تا روز آینده افزایش جزیی خواهد یافت، تصریح کرد: بر اساس نتایج پیش‌بینی کیفیت هوا به تدریج طی امروز (2 دی) بر غلظت برخی آلاینده‌ها از جمله ذرات معلق افزوده می‌شود.

به گفته مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران انتظار می‌رود تا فردا (3 دی) وضعیت کیفی هوای بیشتر مناطق شهر تهران در آستانه شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار گیرد.

وی در پایان با اشاره به اینکه کیفیت هوای 24 ساعت گذشته پایتخت منتهی به 8 صبح امروز با شاخص میانگین 72 در شرایط سالم قرار داشت، گفت: کیفیت هوای هم اکنون نیز با میانگین 90 همچنان در شرایط سالم است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها