کد خبر: 253484
|
۱۳۹۷/۱۰/۰۲ ۰۹:۲۰:۰۰
| |

حضور بن افلک در اقتباس سینمایی «هنوز زنده ام»

کمپانی یونیورسال پیکچرز به‌صورت رسمی با بن افلک برای ایفای نقش در اقتباس سینمایی I Am Still Alive (من هنوز زنده هستم)، قرارداد امضاء کرد.

حضور بن افلک در اقتباس سینمایی «هنوز زنده ام»
کد خبر: 253484
|
۱۳۹۷/۱۰/۰۲ ۰۹:۲۰:۰۰

اعتمادآنلاین| کمپانی یونیورسال پیکچرز که امتیاز ساخت نسخهٔ سینمایی I Am Still Alive (من هنوز زنده هستم) را چندی پیش از آن خود کرد، بازیگر برندهٔ جایزهٔ اسکار، یعنی بن افلک را برای ایفای نقش یکی از شخصیت‌های اصلی این فیلم انتخاب کرده است. طبق گزارش سایت دِدلاین، بن افلک، بازیگر معروف سینمای هالیوود، برای ایفای نقش یکی از شخصیت‌های اصلی نسخهٔ سینمایی رمان I Am Still Alive کیت آلیس مارشال انتخاب شده است. رمان کیت آلیس مارشال در ماه جولای امسال و توسط انتشارات وایکینگ چیلدرنز بوکز منتشر و راهی ویترین کتاب‌فروشی‌ها شد.

در توصیف رمان کیت آلیس مارشال چنین آمده است که داستان آن شباهت‌هایی به دو فیلم Wild (وحشی) ژان-مارک ولی و The Revenant (از گوربرخواسته) الخاندرو گونسالس اینیاریتو دارد و در مورد قدرت‌های دختری است که به مرز انفجار می‌رسد. جس، شخصیت اصلی رمان، دختری است همچون دخترهای هم‌سن‌وسال خود، اما بعد از یک حادثهٔ رانندگی که در آن مادر جس جان خود را از دست می‌دهد و وی نیز به‌سختی مجروح می‌شود، مجبور می‌شود به همراه پدر خود که هیچ وجه اشتراکی از نظر احساسی و اخلاقی با وی ندارد، راهی سفری ماجراجویانه به سرزمین‌های دست‌نخورده کانادا شود و با زندگی جدید خود کنار بیاید. اما در ادامهٔ داستان اتفاقاتی رخ می‌دهد و جس مجبور می‌شود روی پای خود بایستد و تنها همراه و همدم وی نیز سگ پدرش خواهد بود. در طول این سفر جس متوجه می‌شود که بسیار قوی‌تر از آن چیزی است که در مورد خود فکر می‌کرد.

بن افلک

بن افلک در این فیلم در نقش شخصیت پدر ایفای نقش خواهد کرد. فیلمنامهٔ I Am Still Alive را لوری ایونز تیلور به رشتهٔ تحریر درآورده است. کمپانی استریت فیلمز بنر تهیه‌کنندگی این فیلم را انجام خواهد داد و کمپانی وی‌پی مدیسون اینلی ناظر پروژه خواهد بود.

طبق گزارش سایت دِدلاین، بن افلک برای ایفای نقش یکی از شخصیت‌های اصلی نسخهٔ سینمایی رمان I Am Still Alive کیت آلیس مارشال انتخاب شده است.


فیلم بعدی بن افلک، فیلم Triple Frontier (مرز سه‎گانه) سرویس استریمنتفلیکس خواهد بود که اولین تریلر رسمی این فیلم چند روز پیش منتشر شد. نام فیلم Triple Frontier برگرفته از مرز سه‌گانه سه کشور برزیل، آرژانتین و پاراگوئه است و طبق تریلر منتشر شده، اعضای یک گروه نظامی که علیه کارتل‌های مواد مخدر در آمریکای جنوبی فعالیت می‌کنند، تصمیم می‌گیرند تا با همکاری یکدیگر برای انجام یک دزدی در این منطقه برنامه‌ریزی کنند. آن‌ها در نظر دارند که برای اولین‌بار شغل خود را کنار بگذارند و این مأموریت غیرمجاز و بسیار خطرناک را انجام دهند. با این حال، اتفاقات غیرمنتظره‌ای رخ می‌دهد که باعث می‌شود تا مهارت‌ها، وفاداری و اخلاقیات آن‌ها با یک چالش جدی مواجه شود و آن‌ها باید در یک نبرد حماسی و تحت فشار نیروهای کارتل و دولتی از جهنم زنده بیرون بیایند.

بن افلک، اسکار آیزاک، پدرو پاسکال، چارلی هانام، گرت هدلند، شیلا وند و آدریا آرجونا، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Triple Frontier حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی این فیلم بر عهده جی. سی. چاندور، کارگردان فیلم A Most Violent Year (یک سال بسیار خشن)، بوده است. ساخت فیلم Triple Frontier برای اولین‌بار در سال 2000 تأیید شد که در آن زمان قرار بود تام هنکس و جانی دپ نقش‌های اصلی فیلم را بازی کنند و کاترین بیگلو کارگردانی این فیلم را بر عهده داشته باشد.

آخرین نقش‌آفرینی بن افلک روی پردهٔ سینما مربوط به فیلم Justice League (لیگ عدالت) می‌شود. فیلم Justice League سومین فیلمی بود که بن افلک در نقش شوالیه تاریکی جدید سینما به ایفای نقش پرداخت. وی پیش‌تر در فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice (بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت) و همچنین فیلم Suicide Squad(جوخه انتحار) نقش‌آفرینی کرده بود که البته حضور وی در فیلم Suicide Squad بسیار کوتاه بود. فیلم Justice League در راضی کردن منتقدان موفق نبود و استقبال تماشاچیان نیز از این فیلم معمولی بود. شِش شخصیت معروف دنیای سینمایی دی‌سی در این فیلم حضور داشتند و بازیگران معروفی نیز ایفاگر نقش این 6 ابرقهرمان بودند. در فیلم Justice League هنری کویل در نقش سوپرمن، بن افلک در نقش بتمن، گل گدوت در نقش واندر وومن، جیسون موموآ در نقش آکوامن، ازرا میلر در نقش فلش و ری فیشر در نقش سایبرگ حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند. از دیگر بازیگران فیلم هم می‌توان امبر هرد (میرا)، جاناتان کیمبل سیمونز (کمیسر گوردن) و کیران هایندز (استپن‌ولف) را نام برد. فروش این فیلم در گیشه حدود 657 میلیون دلار بود.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها