کد خبر: 253510
|
۱۳۹۷/۱۰/۰۲ ۰۹:۵۰:۰۰
| |

معاون شهردار تهران:

تهران نباید فقط شهر قدرتمندان و ثروتمندان باشد

معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران با اشاره به شعار پیروز حناچی شهردار تهران با عنوان 'تهران، شهری برای همه' گفت: امیدواریم با پیاده سازی راهبردهای شهرداری در ذیل این شعار، پایتخت نه فقط برای قدرتمندان و ثروتمندان بلکه شهری برای همه مردم باشد.

تهران نباید فقط شهر قدرتمندان و ثروتمندان باشد
کد خبر: 253510
|
۱۳۹۷/۱۰/۰۲ ۰۹:۵۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ابراهیم شیخ در چهارمین همایش فصلی مدیران شهرداری تهران همچنین اظهارامیدواری کرد که این نیت پاک با همکاری مدیران شهرداری در تمامی سطوح هرچه سریعتر به بار بنشیند.


وی اظهارداشت: حضور دکتر حناچی که از گذشته به عنوان چهره ای حرفه ای و متخصص در عرصه شهرسازی و با پیشینه ای طولانی در حوزه سیاستگذاری شهری ایران شناخته می شود فرصتی مغتنم برای شهر تهران فراهم آورد تا با بهره گیری از تخصص و توانایی وی به عنوان یکی از مدیران درون سازمان با اشراف و شناخت کامل به مسائل شهر و شهرداری و نیز دسترسی به شبکه های همکاری موثر، چالش های مدیریت شهری کاهش یابد.


به دنبال کناره گیری سید محمد علی افشانی از مسئولیت شهرداری تهران به علت اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان، حناچی 22 آبان ماه امسال با رای اعضای شورا سکان مدیریت شهری پایتخت را به دست گرفت.


معاون توسعه منابع انسانی شهردار تهران در ادامه با تجلیل از تلاش های سید محمدعلی افشانی شهردار سابق تهران اظهارداشت: آقای افشانی که برآمده از آرای نمایندگان مردم تهران بود پس از شش ماه تلاش مجدانه در مدیریت شهر تهران به سمت زیست پذیرتر کردن پایتخت به علت قانون منع بکارگیری بازنشستگان از خدمت به شهرداری تهران معاف و فرصتی فراهم شد تا این مسئولیت خطیر برعهده یکی دیگر از مدیران باسابقه شهری قرار گیرد.


وی با اشاره به اینکه این همایش ایده های نوآورانه تری را نسبت به همایش های قبل تجربه می کند گفت: شرکت مدیران میانی و ارائه برنامه ها و دستاوردهای معاونت های مختلف در این همایش زمینه ایجاد انسجام سازمانی و اطلاع رسانی فعالیت ها را فراهم کرده است.


شیخ با بیان اینکه برگزاری برنامه های فرهنگی یکی دیگر از دستاوردهایی است که در مدت زمان بسیار کوتاه شاهد آن خواهیم بود خاطرنشان کرد: معاونت توسعه منابع انسانی تلاش می کند با پیگیری سیاست های ترسیم شده در سند راهبردی منابع انسانی از جمله توسعه اخلاق و فرهنگ سازمانی، چابک سازی، التزام به شایستگی، توسعه رفاه حال و آینده کارکنان و هوشمندسازی منابع انسانی راه های ناگشوده ای را پیش روی مدیریت شهری قرار دهد.


معاون توسعه منابع انسانی شهردار تهران اظهار امیدواری کرد نتایج این اقدامات سبب فراهم شدن نظام اداری دقیق تر، پیش بینی پذیرتر، چابک تر و شفاف تر در مدیریت شود.


همایش فصلی مدیران شهرداری پایتخت ابتدای هر فصل به منظور ایجاد هماهنگی بیشتر برای انجام برنامه ها و توسعه امور شهری برگزار می شود.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها