تیم‌های پایه کشتی فرنگی در بلاتکلیفی

بعد از صدور حکم سرمربیگری تیم‌های ملی کشتی آزاد نوجوانان و جوانان برای امیر توکلیان و محمد طلایی، هنوز وضعیت سرمربیان دو تیم پایه فرنگی مشخص نشده است.

تیم‌های پایه کشتی فرنگی در بلاتکلیفی
کد خبر: 253515
|
۱۳۹۷/۱۰/۰۲ ۰۹:۵۹:۰۰

اعتمادآنلاین| درحالیکه در روزهای گذشته حمید بنی‌تمیم حکم سرمربیگری تیم ملی آزاد جوانان را برای محمد طلایی و سرمربیگری نوجوانان را برای امیر توکلیان صادر کرد و پیش از آن نیز با انتخاب غلامرضا محمدی تکلیف کادرفنی تیم ملی بزرگسالان نیز مشخص شده بود،‌ اما هنوز در مورد دو تیم نوجوانان و جوانان فرنگی هیچ تصمیمی اتخاذ نشده است.

هر دو تیم البته جزو موفق‌ترین‌های کشتی ایران در یکی دو سال اخیر بوده‌اند که در مسابقات جهانی امسال عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دادند.

با این وجود هنوز سرپرست فدراسیون کشتی اظهارنظری در مورد ابقای این کادر و یا تغییر آنها نداشته و باید دید با توجه به اینکه پیش از این تاکید شد که چون قرارداد تقی اکبرنژاد با فدراسیون تمام شده، حکم سرمربیگری برای محمد طلایی صادر شده است، با توجه به اینکه قرارداد فرشاد علیزاده و حمید باوفا نیز به اتمام رسیده، چه تصمیمی در مورد آنها گرفته خواهد شد.

فرشاد علیزاده علاوه بر قهرمانی تیمش در مسابقات جهانی، همراه با دو شاگردش در مسابقات المپیک جوانان در بوینس آیرس شرکت کرد که حاصل کار آنها دو مدال طلای المپیک بود. تیم حمید باوفا نیز همچون سال گذشته با اقتدار قهرمان جوانان جهان شد.

با توجه به بازگشت دوباره محمد بنا به تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان، طبیعتا کادرفنی تیم‌های ملی پایه باید با او هماهنگ باشند و قطعا در ابقای کادرفنی جوانان و نوجوانان و یا تغییر آنها، محمد بنا نقشی اساسی خواهد داشت.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها