کد خبر: 253526
|
۱۳۹۷/۱۰/۰۲ ۱۰:۱۰:۰۰
| |

انتشار فراخوان دو جشن

فراخوان شانزدهمین جشن تصویر سال و جشنواره فیلم تصویر منتشر شد.

انتشار فراخوان دو جشن
کد خبر: 253526
|
۱۳۹۷/۱۰/۰۲ ۱۰:۱۰:۰۰

اعتمادآنلاین| شانزدهمین دوره‌ جشن تصویر سال و جشنواره فیلم تصویر از سوم تا بیست‌ و چهارم اسفندماه 1397 همچون دوره‌های گذشته در رشته‌های عکاسی، گرافیک، کاریکاتور و فیلم با در اختیار داشتن تمامی نگارخانه‌ها و تالارهای نمایش خانه‌ هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

امسال نیز در کنار شاخه‌های پنج‌گانه عکاسی، 2 بخش مسابقه عکس «ایران ما» و «عکس‌های موبایلی» در نظر گرفته شده است.

بر اساس توافق بین جشن تصویر سال و شهردار شهر یزد، قرار است آثار برگزیده عکاسان سراسر کشور که بر اساس فراخوان دوره قبل با عنوان «یزد؛ شهر جهانی» به دبیرخانه جشن تصویر سال رسیده است به‌ صورت نمایشگاهی مستقل به‌ عنوان برنامه جنبی هفته «هنر خشت» در نیمه دوم بهمن‌ماه 1397 در شهر یزد برگزار شود و هفت برنده‌ این مسابقه سراسری نیز در مراسم پایانی معرفی می شوند.

در صورت مشخص شدن جزییات مربوط به بخش‌ ویژه عکاسی این دوره از جشن تصویر سال، شرایط شرکت در این بخش نیز متعاقبا به‌ صورت فراخوانی مستقل اعلام می‌شود.

مهلت پایانی ارسال آثار به این رویداد تا 30 دی‌ماه 1397 در نظر گرفته شده است.

هنرمندان علاقه مند به شرکت در شانزدهمین جشن تصویر سال برای اطلاع از جزییات فراخوان به سایت این رویداد مراجعه و آثار خود را در آدرس http://upload.tassvir.com ثبت نام و آپلود کنند.

دبیرخانه تصویر سال واقع در تهران، میدان هفت تیر، خیابان مفتح جنوبی، روبروی ورزشگاه شیرودی، خیابان اردلان، پلاک 24، طبقه چهارم، تنها آثار بخش جشنواره فیلم تصویر را به‌ صورت دی‌وی‌دی می‌پذیرد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها