کد خبر: 253644
|
۱۳۹۷/۱۰/۰۲ ۱۳:۰۸:۰۰
| |

محمدرضا میرتاج‌الدینی، فعال سیاسی اصولگرا:

بنای اطلاع‌رسانی درباره شورای وحدت را نداریم/ نمی‌توانم بگویم آخرین جلسه چه زمانی بوده است/ جلسات شورای وحدت ادامه دارد

محمدرضا میرتاج‌الدینی، فعال سیاسی اصولگرا با تاکید به برقرار بودن جلسات شورای وحدت گفت: به فرض اینکه خبر انتصاب آقای رئیسی به عنوان ریاست قوه قضاییه صحت داشته باشد و رسما اعلام شود هم این موضوع باعث انحلال این شورا نمی‌شود.

بنای اطلاع‌رسانی درباره شورای وحدت را نداریم/ نمی‌توانم بگویم آخرین جلسه چه زمانی بوده است/ جلسات شورای وحدت ادامه دارد
کد خبر: 253644
|
۱۳۹۷/۱۰/۰۲ ۱۳:۰۸:۰۰

اعتمادآنلاین| شایعات در مورد سمت آتی سید ابراهیم رئیسی همزمان شده است با انتشار اخباری درگوشی مبنی بر عدم تشکیل جلسات شورای وحدت در آذر ماه. شورایی با محوریت رئیسی که در ماه های اخیر به صورت هفتگی و منظم در تهران تشکیل جلسه داده بود و گفته می شد که احتمالا در انتخابات های 98 و 1400 جای جمنا را می گیرد. حمیدرضا ترقی یکی از مدیران آستان قدس نیز موضوع تعلیق جلسات شورای وحدت را تایید کرده بود. محمدرضا میرتاج‌الدینی فعال سیاسی اصولگرا اما نظر دیگری دارد.


او از اعلام زمان آخرین جلسه شورای وحدت امتناع کرد اما گفت: « نمی توانم بگویم آخرین جلسه چه زمانی بوده است. بنای اطلاع رسانی در این خصوص را نداریم اما تاجایی که من اطلاع دارم جلسات شورای وحدت کنسل نشده و تشکیل می شود».


میرتاج الدینی افزود: « جلسات ایجاد هماهنگی میان نیروهای اصولگرا ادامه دارد و هماهنگی بین همه طیف ها و تشکل های این جریان در حال انجام است».


این نماینده پیشین مجلس در پاسخ به این سوال که سازوکار ایجاد هماهنگی همان شورای وحدت است یا خیر؟ گفت: « این ساز و کار در می تواند قالب جدیدی پیدا کند اما اصل موضوع همگرایی همه نیروی های انقلابی و اصولگرا است. حتی برخی طیف های اصولگرا که در شورای تصمیم گیری جمنا حضور نداشتند، در حرکت جدید شرکت خواهند کرد. بنابراین حرکت جدید نوعی حرکت ارتقای یافته جبهه مردمی نیروهای انقلاب یا جمنا است».


معاون پارلمانی احمدی نژاد درباره اینکه اگر شایعات در مورد سمت آتی ابراهیم رئیسی صحت داشته باشد و وی با برعهده گرفتن ریاست قوه قضاییه از انتخابات مجلس و ریاست جمهوری دور شود، سرنوشت شورای وحدت چه خواهد شد؟ گفت: « تا زمانی که این خبرها به صورت رسمی اعلام نشود نمی توان درباره آن صحبت کرد فلذا من در مورد اصل خبر مطلبی را نمی گویم اما این را می گویم که آقای رئیسی یکی از شخصیت های انقلابی و مقبول در جریان اصولگرا است و در هر حال می تواند نقش ایجاد انسجام و همگرایی میان نیروهای این جریان را ایفا کند».

منبع: نامه‌نیوز

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها