کد خبر: 253783
|
۱۳۹۷/۱۰/۰۲ ۲۱:۲۰:۰۰
| |

مروری بر مهم‌ترین خبرهای ۲ دیماه ۱۳۹۷؛

استقبال معاون فرهنگی قوه قضاییه از حضور زنان در ورزشگاه/ مصوبه شورای پول و اعتبار برای ماه‌شمار کردن سود سپرده‌های کوتاه‌مدت/ تصمیم شورای شهر تهران در مورد نرخ بلیت مترو

استقبال معاون فرهنگی قوه قضاییه از حضور زنان در ورزشگاه، مصوبه شورای پول و اعتبار برای ماه‌شمار کردن سود سپرده‌های کوتاه‌مدت و نظر رئیس شورای شهر تهران در مورد نرخ بلیت مترو مهمترین خبرهای 2 دیماه 1397 بود.

حجم ویدیو: 8.92M | مدت زمان ویدیو: 00:03:51 دانلود ویدیو
کد خبر: 253783
|
۱۳۹۷/۱۰/۰۲ ۲۱:۲۰:۰۰

اعتمادآنلاین| آکی هیتو، امپراتور 85 ساله ژاپن امروز در سالروز تولدش در پیام تصویری با مردم ژاپن صحبت کرد و گفت از سمتش کنار می‌رود. آکی هیتو، اولین امپراتور ژاپن است که طی 200 سال اخیر اعلام کرده خودش سمتش را ترک خواهد کرد. او در سال 1989 سلطنت را از پدرش هیروهیتو به ارث برد و در اول مه 2019 قدرت را به پسر بزرگش نارو هیتو واگذار خواهد کرد. امپراطور در ژاپن قدرت اجرایی ندارد و نماد سنت و حاکمیت مستقل این کشور است.

***

امروز محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران اعلام کرده که شورای شهر هیچ برنامه‌ای برای افزایش قیمت بلیت مترو ندارد.

***

هادی صادقی معاون فرهنگی قوه قضاییه گفته که زنان هم می توانند همچون مردان به ورزشگاه ها بروند و از دیدن بازی‌ها لذت ببرند به شرطی که اخلاق و مسائل شرعی رعایت شود.

***

سیامک ره‌پیک، عضو حقوق‌دان شورای نگهبان در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین» گفته که عضو توییتر نیست اما اگر یک فضای مجازی مسدود می‌شود باید جایگزینی برای آن وجود داشته باشد و به نیاز جامعه درباره فضای مجازی پاسخ داده شود.

***

شورای پول و اعتبار تصویب کرده که معیار پرداخت سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت عادی از روزشمار به ماه‌شمار تغییر می‌کند.

***

محمود الربیعی، عضو حزب عصائب اهل الحق عراق گفته که مستشاران ایرانی با آگاهی و خواسته دولت عراق در این کشور حضور دارند و سردار قاسم سلیمانی بطور رسمی و از طریق فرودگاه به عراق می‌آید و به مناطق مختلفی می‌رود و آنها را بررسی می‌کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها