کد خبر: 254025
|
۱۳۹۷/۱۰/۰۳ ۱۴:۵۳:۰۰
| |

نکونام به پیکان پیوست؟

کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال از سرمربیگری تیم نساجی مازندران کنار رفته و با مسئولان باشگاه پیکان به توافق نهایی رسیده است.

نکونام به پیکان پیوست؟
کد خبر: 254025
|
۱۳۹۷/۱۰/۰۳ ۱۴:۵۳:۰۰

اعتمادآنلاین| پیکان بعد از جدایی مجید جلالی با گزینه‌های مختلفی مذاکره کرد. از یحیی گل‌محمدی تا مهدی تارتار و بالاخره جواد نکونام. گل‌محمدی که گزینه نهایی پیکان بود، موفق نشد از پدیده جدا شود و به همین دلیل مدیران پیکان سراغ گزینه‌های دیگر خود رفتند.

مذاکره با مهدی تارتار هم به نتیجه نرسید اما مدیران پیکان همزمان با جواد نکونام هم دور یک میز نشستند تا شرایط همکاری احتمالی را بررسی کنند. نکونام که از شرایط نساجی به تنگ آمده، در مصاحبه‌ای که امروز انجام داده حرف‌های جالبی به زبان آورده: « دو روز است تمرینات برگزار نمی‌شود ولی هیچ‌کس نبود تا پیگیر وضعیت‌مان باشد. تنها گفته می شود مشکلات حل خواهد شد. با یکى از مالکان محترم هم صحبت کردم ولى در عمل اقدام مثبتی برای حل مشکلات ندیده‌ایم. یک بار دیگر تاکید می‌کنم، احتمالا مشکل تیم من هستم. ایرادی ندارد، از نساجی می‌روم و دعا می‌کنم تا این باشگاه بعد از من موفق باشد.»

باشگاه پیکان با جواد نکونام به توافق نهایی رسیده و خداحافظی کاپیتان سابق تیم ملی از نساجی هم به این دلیل است. قرار است ظرف ساعات یا روزهای آینده نام نکونام به عنوان سرمربی جدید پیکان اعلام شود و این مربی 38 ساله کار خود را به عنوان جانشین مجید جلالی آغاز کند.

این خبر را یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه پیکان تایید کرد.

در عین حال جواد نکونام ظاهرا هنوز از هدایت نساجی استعفای رسمی نداده و از همین رو مالک باشگاه نساجی نیز نسبت به حضور سرمربی تیمش در پیکان ابراز بی اطلاعی کرده است. گفته می شود پیکانی ها قصد دارند، اعلام رسمی این توافق را به بعد طی مراحل قانونی و اداری استعفای نکونام از نساجی، موکول کرده اند.

این در حالی است که صنیعی‌فر در این باره اظهار داشت: به هیچ وجه از حضور نکونام در تیم پیکان اطلاعی ندارم و نمی‌دانم در مورد چه صحبت می‌کنید، اما نکونام به هیچ عنوان از سمت خود در تیم نساجی استعفا نکرده است.

وی در مورد ناراحتی شدید نکونام از عملکرد مدیران نساجی گفت: من صحبت‌های نکونام را ندیده‌ام و اول باید موارد را بررسی کنم و بعد در این مورد نظر بدهم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها