احمد زیدآبادی:

بن سلمان با اصلاحات اجتماعی و اقتصادی جلب توجه کرد

یک روزنامه نگار و پژوهش‌گر مسایل سیاسی گفت: بن سلمان در ابتدای سال اصلاحات اجتماعی و اقتصادی پر سر و صدایی را آغاز کرد و از خود چهره‌ای اصلاحگر به نمایش گذاشت و از این جهت توجه بسیاری از رسانه‌ها را به خود جلب کرد با این حال او در حوزه سیاست به عنوان فردی ماجراجو ظاهر شد.

بن سلمان با اصلاحات اجتماعی و اقتصادی جلب توجه کرد
کد خبر: 254204
|
۱۳۹۷/۱۰/۰۴ ۱۰:۰۵:۰۰

اعتمادآنلاین| احمد زید آبادی با بیان این که محمد بن سلمان را می‌توان خبرسازترین چهره سال 2018 دانست در بیان علل این انتخاب، گفت: به نظرم او در ابتدای سال اصلاحات اجتماعی و اقتصادی پر سر و صدایی را آغاز کرد و از خود چهره‌ای اصلاحگر به نمایش گذاشت و از این جهت توجه بسیاری از رسانه‌ها را به خود جلب کرد.

این روزنامه نگار ادامه داد: با این حال او در حوزه سیاست به عنوان فردی ماجراجو ظاهر شد به طوری که در یک برهه مشکلاتی برای سعد حریری نخست‌وزیر لبنان پدید آورد و در آخر سال نیز به دلیل قتل جمال خاشقچی در کنسولگری عربستان در استانبول، متهم به صادر کردن دستور این قتل از سوی محافل جهانی شد به طوری که تا چند ماه در رأس خبرهای جهان قرار گرفت.

این پژوهشگر مسائل سیاسی در پایان تصریح کرد :به نظرم بن سلمان این بحران را پشت سر گذاشته است و در سال 2019 کمتر خود را در معرض توجهات قرار می‌دهد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها