کد خبر: 254414
|
۱۳۹۷/۱۰/۰۴ ۲۰:۲۰:۰۰
| |

سرخط مهم‌ترین خبرهای سیاسی/ ۴ دی‌ماه ۱۳۹۷

از جنجال آب در جلسه لایحه بودجه تا روایت دوباره ظریف از پولشویی

ارایه لایحه بودجه 98 به مجلس در سایه جنجال اعتراضات نمایندگان خوزستان به حسن روحانی درباره مساله آب و البته پیشنهاد نمایندگان درباره جزییات بودجه سال آینده و درگذشت آیت‌الله محمود هاشمی شاهرودی مهمترین خبرهای سیاسی امروز بودند.

از جنجال آب در جلسه لایحه بودجه تا روایت دوباره ظریف از پولشویی
کد خبر: 254414
|
۱۳۹۷/۱۰/۰۴ ۲۰:۲۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ارایه لایحه بودجه 98 به مجلس در سایه جنجال اعتراضات نمایندگان خوزستان به حسن روحانی درباره مساله آب و البته پیشنهاد نمایندگان درباره جزییات بودجه سال آینده و درگذشت آیت‌الله محمود هاشمی شاهرودی مهمترین خبرهای سیاسی امروز بودند. البته موضع‌گیری محمدجواد ظریف درباره مساله پولشویی و توضیحات هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس درباره درگیری نماینده سراوان با مامور گمرک دیگر موضوعاتی بودند که در رسانه‌های داخلی کشور بازتاب گسترده‌ای داشتند.

حسن روحانی رییس جمهوری کشور امروز به بهارستان رفت و لایحه بودجه را تقدیم مجلس کرد .


محمود صادقی، رییس فراکسیون شفاف‌سازی مجلس نیز خواستار بازنگری در معافیت‌های گمرکی و مالیاتی در بودجه سالانه کشور شده است .

محمدرضا تابش، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس هم به اعتمادآنلاین گفته که « همیشه مجلس و دولت به تقویت بودجه دفاعی توجه داشتند و در دوره‌های اخیر بودجه دفاعی از افزایش قابل توجهی داشته است »

محمدجواد ظریف وزیر امورخارجه یک بار دیگر از مواضعش درباره پولشویی دفاع کرد و گفته که «بی‌حساب و کتاب حرفی نزدم.»

معصومه ابتکار معاون رییس‌جمهوری اعلام کرده که برخی می‌خواستند اصلاحات را محو کنند ولی اصلاحات انقلابی زنده است .

آیت‌الله محمود هاشمی‌شاهرودی دار فانی را وداع گفت. مراسم وداع و تشییع ایشان تهران و قم برگزار می‌شود و قرار است که رهبر انقلاب بر پیکر ایشان نماز بخوانند .

محمدجواد جمالی نوبندگانی سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس از بررسی نهایی فیلم درگیری نماینده سراوان با مامور گمرک در این هیات خبر داده و گفته که فردا نظر نهایی هیات اعلام خواهد شد .

امیر حبیب‌الله سیاری رییس ستاد و معاون هماهنگ‌کننده ارتش گفته که آمریکایی‌ها لحظه‌ای در خلیج فارس رصد می‌شوند .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها