کد خبر: 254494
|
۱۳۹۷/۱۰/۰۵ ۰۹:۱۰:۰۰
| |

درخت کریسمس شیائومی در گینس ثبت شد

شیائومی با استفاده از 1005 دستگاه گوشی می‌پلی یک درخت کریسمس 8 متری کنار ساختند، بدین ترتیب کمپانی چینی بزرگترین نمایشگر داینامیک موبایل جهان را ایجاد کرد و توانست رکوردی در کتاب گینس ثبت کنند.

درخت کریسمس شیائومی در گینس ثبت شد
کد خبر: 254494
|
۱۳۹۷/۱۰/۰۵ ۰۹:۱۰:۰۰

اعتمادآنلاین| در حالی که تنها یک روز از معرفی گوشی شیائومی می پلی می گذرد، کمپانی چینی با استفاده از آن بزرگترین نمایشگر داینامیک موبایل جهان را ایجاد کرده تا بار دیگر نام خود را در کتاب گینس ثبت کند.

درخت کریسمس شیائومی

چینی ها برای ثبت این رکورد ‍1005 دستگاه گوشی می پلی را به شکل یک درخت کریسمس 8 متری کنار هم قرار داده اند. طراحی این درخت کریسمس غول پیکر آنقدر برای شرکت مهم بود که آخرین موبایل را «لی جون»، مدیرعامل شیائومی روی آن قرار داد. رکورد قبلی ایجاد نمایشگر پویا با استفاده از 504 گوشی ثبت شده بود.

این نمایشگر در یک پاساژ چینی نصب شده و نه تنها به رکوردشکنی شیائومی و جذب بازدید کننده کمک می کند بلکه به عنوان بزرگترین هات اسپات وای فای، اینترنت با سرعت بالا را در اختیار مشتریان پاساژ قرار می دهد.

نصب این نمایشگر داینامیک 12 ساعت طول کشید و سخت ترین قسمت آن هم به همگام سازی موبایل های می پلی برای نمایش محتوای یکسان یه صورت همزمان مربوط می شد. می پلی از نمایشگر 5.8 اینچی با رزولوشن 1080 در 2280 پیکسل، چیپست هلیو پی 35 و دوربین اصلی دوگانه با حسگرهای 12 و 2 مگاپیکسلی (عمق سنج) بهره می گیرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها