سخنگوی اورژانس کشور خبر داد:

حال 3 دانشجوی دانشگاه آزاد وخیم است/11 نفر در بخش ICU بستری هستند

سخنگوی سازمان اورژانس کشور از وخیم بودن حال 3 نفر از دانشجویان حادثه واژگونی اتوبوس دانشگاه آزادواحد علوم تحقیقات خبر داد و گفت: از بین دانشجویان مصدوم این حادثه 11 نفر در بخش ICU بستری هستند

حال 3 دانشجوی دانشگاه آزاد وخیم است/11 نفر در بخش ICU بستری هستند
کد خبر: 254510
|
۱۳۹۷/۱۰/۰۵ ۰۹:۳۲:۰۰

اعتمادآنلاین| مجتبی خالدی سخنگوی سازمان اورژانس کشور درباره آخرین وضعیت دانشجویان مصدوم حادثه واژگونی اتوبوس که روز گذشته اتفاق افتاد، افزود: در زمان حاضر وضعیت 6 نفر از این دانشجویان نامناسب است و از این بین حال 3 نفر که در بیمارستان‌های حضرت رسول اکرم (ص)، امام خمینی و عرفان نیایش بستری هستند، وخیم است.


وی ادامه داد: از بین دانشجویان مصدوم این حادثه 11 نفر در بخش ICU بستری هستند که از این تعداد دو نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان شریعتی، 5 نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان امام خمینی (ره)، دو نفر در بخش مراقبت‌های ویژه حضرت رسول اکرم (ص) و دو نفر در بخش مراقبت‌های ویژه عرفان نیایش بستری هستند.


خالدی گفت: تعداد کل مصدومان این حادثه که در بیمارستان بستری هستند 25 نفر است که به جز 11 مصدوم در بخش مراقبت های ویژه بقیه که بیشتر دچار شکستگی هستند در بخش عادی بستری هستند.


خالدی درباره تعداد فوتی‌ها بیان کرد: تعداد فوتی‌های این حادثه تا امروز صبح با فوت یک دانشجو به نام رضا فضیلتی، 23 ساله به 10 نفر رسید.


سازمان پزشکی قانونی کشور نیز اسامی 8 نفر از درگذشتگان این حادثه را که تا صبح امروز هویت آنها در این سازمان تایید شده اعلام کرد.


سارا ابوالفتحی راد، سجاد پوراحسان، رحمان عقل مند، احسان صفایی، محمدجواد هوشنگی فر، محمدعلی ابوالفتحی راد و علی حسین زاده نوا هشت نفری هستند که تاکنون پزشکی قانونی اسامی آنها را اعلام کرده است.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها