پیام تبریک کریسمس ماتیس به نظامیان آمریکایی

وزیر دفاع مستعفی آمریکا که دونالد ترامپ دو ماه زودتر از موعد مقرر حکم خروجش را تایید کرده است، روز کریسمس مشغول کار بود و در پیامی برای نظامیان کشورش کریسمس را تبریک گفت.

پیام تبریک کریسمس ماتیس به نظامیان آمریکایی
کد خبر: 254551
|
۱۳۹۷/۱۰/۰۵ ۱۰:۲۵:۰۰

اعتمادآنلاین| ژنرال جیمز ماتیس در این پیام خطاب به نیروهای آمریکایی نوشت: خطاب به کسانی که در زمین یا دریا هستند «در فصل تعطیلات شبانه‌روز خدمت ‌کنید» و بدانید که شما میراث افتخارآمیز کسانی را ادامه می‌دهید که در دهه‌های گذشته مشغول به مراقبت بودند. در این دنیای در حال تغییر، شما تسلیم شرایط دشوار نشوید. ابرهای توفان از دور نمودار هستند، با این حال به دلیل حضور شما، هموطنان‌تان در وظن در امنیت زندگی می‌کنند. کریسمس مبارک و خداوند شما را محفوظ بدارد.

باربارا استار، خبرنگار سی‌ان‌ان در پنتاگون گزارش داد ژنرال ماتیس سه‌شنبه در روز کریسمس در پنتاگون مشغول کار بوده است.

ماتیس پنج‌شنبه گذشته پس از آنکه رئیس‌جمهوری آمریکا تصمیم گرفت تا تمام نیروهای آمریکایی را از سوریه خارج کند، استعفایش را تقدیم دونالد ترامپ کرد.

ماتیس در نامه استعفایش گفت دیدگاه‌هایش با ترامپ انطباق ندارد و افزود بیش از چهار دهه تجربه ارزش ائتلاف‌هایی نظیر ناتو و ائتلاف ضد داعش و همچنین ایستادگی مقابل دشمنانی نظیر روسیه و چین را به او آموخته است.

او در نامه‌اش گفته بود اواخر فوریه از وزارت دفاع آمریکا می‌رود. اما یکشنبه ترامپ با تایید زودهنگام استعفای ماتیس، معاون او پاتریک شاناهان را به عنوان سرپرست پنتاگون معرفی کرد و او کارش را اول ژانویه آغاز می‌کند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها