کد خبر: 254749
|
۱۳۹۷/۱۰/۰۵ ۱۷:۵۰:۰۰
| |

سرخط مهمترین خبرهای اقتصادی/ ۰۵ دی‌ماه ۱۳۹۷

از مجوز سران قوا برای عرضه 3 میلیون بشکه نفت در بورس تا افزایش 11 درصدی قیمت سکه و طلا در بازار

مجوز سران قوا برای عرضه 3 میلیون بشکه نفت در بورس، درآمد 4 هزار میلیاردی تومانی از جرایم رانندگی در بودجه 98، پرداخت 29 هزار میلیارد تومان از بدهی دولت به بانک‌ها و افزایش 11 درصدی قیمت سکه و طلا در بازار از جمله مهم‌ترین خبرهای اقتصادی امروز بودند

از مجوز سران قوا برای عرضه 3 میلیون بشکه نفت در بورس تا افزایش 11 درصدی قیمت سکه و طلا در بازار
کد خبر: 254749
|
۱۳۹۷/۱۰/۰۵ ۱۷:۵۰:۰۰

اعتمادآنلاین| مجوز سران قوا برای عرضه 3 میلیون بشکه نفت در بورس وزیر نفت، با بیان اینکه شاید هفته آینده عرضه مرحله سوم نفت در بورس انجام شود، گفت:سران قوا مجوز دادند سه میلیون بشکه نفت در بورس عرضه شود و امکان خرید صد درصد ریالی آن نیز فراهم شد.

درآمد 4 هزار میلیاردی تومانی از جرائم رانندگی در بودجه 98 دولت در لایحه بودجه 98 پیش بینی کرده 4 هزار میلیارد تومان از جرائم رانندگی و 15 میلیارد تومان از محل افزایش قیمت انواع نوشابه کسب درآمد کند.

سقف جدید واردات با کارتهای بازرگانی فاقد رتبه بندی مشخص شد معاون اول رئیس‌جمهور، در بخشنامه‌ای سقف واردات برای کارت‌های بازرگانی فاقد رتبه‌بندی را تعیین کرد. این در حالی است که در صورت عدم امکان رتبه بندی این سقف در سال اول 500 هزار دلار خواهد بود. ضمن اینکه سقف ارزشی واردات در زمان ثبت سفارش، اعمال خواهد شد.

ممنوعیت واردات کالاهای دست‌دوم برداشته شد مطابق با ابلاغ وزارت صنعت معدن و تجارت به گمرک مناطق آزاد،‌ ممنوعیت ثبت سفارش و واردات کالاهای مستعمل مشمول استاندارد اجباری لغو می‌شود.

29 هزار میلیارد تومان از بدهی دولت به بانک‌ها پرداخت شد رئیس سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد:‌14 میلیارد دلار ارز 4200 تومانی در بودجه سال آینده (98) برای تأمین نیاز‌های معیشتی مردم در نظر گرفته شد. به گفته نوبخت این اعتبار برای واردات 25 قلم کالای مورد نیاز مردم و کمک غیرمستقیم به سبد غذایی آنان است.

قیمت سکه و طلا در بازار 11 درصد افزایش یافت محمد کشتی آرای رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر اتاق اصناف در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین: قیمت سکه و طلا در بازار 11 درصد افزایش یافت به گفته کشتی آرای افزایش قیمت طلای جهانی در 15 ماه گذشته بی‌سابقه بوده است

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها