کد خبر: 254843
|
۱۳۹۷/۱۰/۰۶ ۱۰:۵۰:۰۰
| |

وزیر بهداشت خبر داد:

بهره‌برداری از 40 پروژه حوزه سلامت در مناطق زلزله‌زده

وزیر بهداشت در بدو ورود به کرمانشاه اعلام کرد: امروز 40 پروژه حوزه سلامت در کرمانشاه به بهره‌برداری می‌رسد که 27 پروژه از سوی خیرین و 13 پروژه توسط وزارت بهداشت و با همکاری استاندار کرمانشاه انجام شده است.

بهره‌برداری از 40 پروژه حوزه سلامت در مناطق زلزله‌زده
کد خبر: 254843
|
۱۳۹۷/۱۰/۰۶ ۱۰:۵۰:۰۰

اعتمادآنلاین| وزیر بهداشت در بدو ورود خود به کرمانشاه و در فرودگاه این شهر گفت: بعد از زلزله سال گذشته غرب کرمانشاه، پروژه‌های بهداشتی و درمانی متعددی برای وزارت بهداشت و خیرین سلامت تعریف شد و خوشبختانه 40 پروژه حوزه سلامت در این مناطق امروز به بهره‌برداری می‌رسد که 27 پروژه توسط خیرین سلامت و 13 پروژه دیگر توسط وزارت بهداشت با همکاری استاندار کرمانشاه و مقامات محلی، ساخته شده است.

سید حسن هاشمی ادامه داد: از مهمترین پروژه‌هایی که امروز به بهره‌برداری می‌رسد، مقاوم‌سازی و بهسازی بیمارستان تخریب‌شده شهدای سرپل ذهاب و ارتقای هتلینگ بیمارستان حضرت ابوالفضل العباس(ع) قصر شیرین است.

وزیر بهداشت تصریح کرد: دو پروژه بیمارستانی بسیار مهم در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه در حال ساخت است؛ یکی از آنها بیمارستان مجهزی است که در سرپل ذهاب توسط خیرین کاشانی در حال ساخت است و امیدواریم که تا یک سال آینده به بهره‌برداری برسد و دیگری عملیات اجرایی ساخت بیمارستانی مجهز در اسلام آباد است که توسط بانک‌ها آغاز شده و امیدواریم در کمترین زمان ممکن به بهره‌برداری برسد.

هاشمی درخصوص تاثیرات روانی افتتاح پروژه‌های حوزه سلامت در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه گفت: کمترین اثر افتتاح این پروژه‌ها این است که مردم احساس می‌کنند دولت آنها را تنها نگذاشته و در حوزه سلامت به نحو احسن به وظیفه خودش عمل کرده است. البته دریافت خدمات بهداشتی و درمانی حق مردم است و تصور می‌کنم که در این حوزه اقدامات بسیار خوبی با سرعت قابل قبول انجام شده است.

گفتنی است؛ این هشتمین سفر وزیر بهداشت به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه است.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها