کد خبر: 254937
|
۱۳۹۷/۱۰/۰۶ ۱۵:۴۴:۰۰
| |

مشاور فرهنگی رئیس هیئت مؤسس و هیئت امنای دانشگاه آزاد:

پیمانکار اتوبوس حادثه دیده دانشگاه آزاد در زندان است

مشاور فرهنگی رئیس هیئت مؤسس و هیئت امنای دانشگاه آزاد گفت: پیمانکار اتوبوسی که دچار سانحه شده بود در زندان به سر می‌برد و از شنبه اتوبوس‌های جدید، جایگزین اتوبوس‌های فرسوده علوم و تحقیقات خواهند شد.

پیمانکار اتوبوس حادثه دیده دانشگاه آزاد در زندان است
کد خبر: 254937
|
۱۳۹۷/۱۰/۰۶ ۱۵:۴۴:۰۰

اعتمادآنلاین| حمیدرضا مقدم‌فر، رئیس دفتر نظارت بر امور فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در حاشیه مراسم یادبود دانشجویان جانباخته حادثه واژگونی اتوبوس واحد علوم و تحقیقات گفت: این حادثه برای دانشگاهیان و مسئولان علمی کشور یک درس بوده است و باید برای روشن شدن جزئیات این حادثه از سوی نهادهای مربوطه اقدام سریع انجام شود.

وی ادامه داد: تمامی دانشجویانی که در محیط‌های دانشگاه‌های سراسر کشور و خوابگاه‌ها وجود دارند برای مدیران دانشگاه‌ها یک امانت محسوب می‌شوند و باید نسبت به امکانات رفاهی و آموزشی آنها مطابق با استانداردهای لازم اقدام شود.

مقدم‌فر ادامه داد: پیمانکار اتوبوسی که دچار سانحه شده بود در حال حاضر در زندان به سر می‌برد و از شنبه اتوبوس‌های جدید (واحد گشت سیار) زیر نظر شرکت واحد هستند جایگزین تمام اتوبوس‌های فرسوده خواهند شد.

وی اضافه کرد: همه مسئولان دانشگاهی و مدیران دانشگاه‌ها باید بدانند نسبت به هر یک از دانشجویان دانشگاه خود مسؤول بوده و آنها در دانشگاه امانت هستند و باید وظیفه خود را در امانت‌داری بدون هیچگونه اغماضی انجام دهند.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها