جلال جلالی‌زاده، فعال سیاسی اصلاح‌طلب، در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین»:

نباید مردم احساس ناامیدی کنند/ براندازان تشنه ناامیدی مردم ایران هستند

جلال جلالی‌زاده، فعال سیاسی اصلاح‌طلب، گفت: وقتی افکار عمومی ببیند نیازها و مطالبات‌شان مورد توجه مسئولان قرار نمی‌گیرد و این مطالبات روز به روز بیشتر می‌شود عملاً زمینه ناامیدی مردم و تقویت جریان‌های خارجی و اپوزیسیون فراهم می‌شود.

نباید مردم احساس ناامیدی کنند/ براندازان تشنه ناامیدی مردم ایران هستند
کد خبر: 254941
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۰ ۱۵:۴۰:۰۰

اعتمادآنلاین| جلال جلالی‌زاده، فعال سیاسی اصلاح‌طلب و نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی، درباره علت فعالیت و تقویت جریان‌های اپوزیسیون و نقش عوامل خارجی و داخلی کشور در توسعه و رشد دوباره این جریان‌ها، گفت: من فکر می‌کنم هر پدیده‌ای بدون علت نیست و به نظر من چه مسائل داخلی و چه مسائل خارجی در این موضوع موثر است.

او ادامه داد: در داخل کشور مردم باید احساس کنند حکومت می‌تواند نیاز آنها را برآورده کند نه آنکه به چشم ببینند برخی افراد که برای انقلاب و نظام زحمت کشیدند به راحتی کنار گذاشته شده و به آنها احترام گذاشته نمی‌شود.

جلالی‌زاده افزود: وقتی افکار عمومی ببیند نیازها و مطالبات‌شان مورد توجه مسئولان قرار نمی‌گیرد و این مطالبات روز به روز بیشتر می‌شود عملاً زمینه ناامیدی مردم و تقویت جریان‌های خارجی و اپوزیسیون فراهم می‌شود. باید توجه داشت که براندازان برای ناامیدی مردم ایران از حکومت انتظار می‌کشند و تشنه این ناامیدی هستند، چرا که تحلیل‌شان این است که مردم با ناامید شدن به اپوزیسیون برانداز متمایل می‌شوند که البته تحلیل غلطی است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها