سرخط مهم‌ترین اخبار سیاسی اعتمادآنلاین/ ۷ دی‌ماه ۱۳۹۷

از توییت محسن رضایی درباره عملیات کربلای چهار تا تاکید سخنگوی وزارت خارجه بر خروج نیروهای بیگانه از منطقه

تبصره دولت در ماده 21 لایحه بودجه 98 برای اداره شدن همه موسسات و دانشگاه‌ها براساس ضوابط و استانداردهای وزارت علوم، تاکید سخنگوی وزارت امور خارجه به خروج دیر یا زود نیروهای بیگانه از منطقه و تازه‌ترین اظهارنظر محسن رضایی درباره عملیات کربلای چهار از جمله مهم‌ترین خبرهای سیاسی امروز بودند.

از توییت محسن رضایی درباره عملیات کربلای چهار تا تاکید سخنگوی وزارت خارجه بر خروج نیروهای بیگانه از منطقه
کد خبر: 255208
|
۱۳۹۷/۱۰/۰۷ ۱۸:۵۰:۰۰

اعتمادآنلاین| سلام با سرخط خبرهای سیاسی امروز 7 دی ماه « اعتمادآنلاین » با شما هستیم:

عبدالله ناصری، فعال سیاسی اصلاح‌طلب درباره انتخاب استانداران اصلاح‌طلب در دولت گفت: تفاوت این است که اصلاح‌طلبان با شناسنامه‌ای که داشته‌اند، استاندار شده‌اند و نهادهای دیگر به آنها فشار می‌آورند، اما چهره‌های اصولگرا راحت و بدون دغدغه هستند و هماهنگ با این نهادها کار خود را انجام داده‌اند.

سردار جعفری،‌ فرمانده کل سپاه با بیان اینکه وضع و سطح عمومی زندگی در ایران از بسیاری از کشورهای منطقه بالاتر است ، مشکلات امروز در کشور را عمدتا در حوزه مدیریت و اقتصاد دانست و گفت: برای حل این معضلات باید با مدیریت جهادی و نگاه انقلابی، رهنمودهای مقام معظم رهبری در دستورکار قرار گیرد.

محمدباقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: دولت در تبصره 21 لایحه بودجه 98 از مجلس خواسته مجوز دهد تا تمام موسسات و دانشگاه‌ها براساس ضوابط و استانداردهای وزارت علوم اداره شوند.

بهرام قاسمی، سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان این که سفر دزدانه ترامپ به عراق خلاف عرف دیپلماتیک و بی‌احترامی به حاکمیت ملی عراق است، گفت: نیروهای بیگانه دیر یا زود مجبور به ترک تمام منطقه خواهند شد.


سلمان خدادادی، رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس از جلسه نمایندگان کارگران فولاد اهواز با وزیر کار و نمایندگان کارگری این کارخانه خبر داد.

محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در دو توییت درباره عملیات کربلای چهار نوشت که این عملیات صرفا یک روش فریب برای دشمن بعثی بوده است. این در حالی است که در کتاب خاطرات آیت‌الله هاشمی رفسنجانی آمده انجام این عملیات نزدیک به ‌هزار شهید و سه‌هزارو 900 مفقودالاثر به جای گذاشت.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها