کد خبر: 255512
|
۱۳۹۷/۱۰/۰۸ ۱۳:۳۷:۰۰
| |

حضور نکونام در پیکان در هاله ای از ابهام

با نامه مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو وضعیت همکاری جواد نکونام با باشگاه پیکان در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت.

حضور نکونام در پیکان در هاله ای از ابهام
کد خبر: 255512
|
۱۳۹۷/۱۰/۰۸ ۱۳:۳۷:۰۰

اعتمادآنلاین| هاشم یکه زارع، مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در نامه‌ای خطاب به محمود شیعی، مدیرعامل باشگاه پیکان در خصوص انتخاب جواد نکونام به عنوان سرمربی تیم فوتبال این باشگاه موضع گیری کرد و به نوعی خواستار فسخ قرارداد با نکونام شد. متن نامه به شرح زیر است:

نظر به این که سیاست‌های حاکم بر باشگاه فرهنگی و ورزشی در درجه نخست، احترام به مسئولیت‌های فرهنگی و اجتماعی بوده، بدیهی است کسب هر گونه موفقیت، مقام و عنوانی با زیر پا گذاشتن این مسئولیت ارزشی ندارد.

علی رغم این که هیچ علاقه‌ای به دخالت در امور اجرایی باشگاه را ندارم، حسب وظیفه به عنوان سیاستگذار باشگاه پیکان اعلام می‌کنم احترام به تیم‌های دیگر به خصوص تیم‌های شهرستانی لیگ برتر با طرفدارانی عاشق، پرشور و دلسوز شرط اصلی فعالیت‌های اصلی آن باشگاه است.

بنابراین انتخاب سرمربی از این تیم‌ها اکیدا ممنوع بوده و باشگاه فقط مجاز به انتخاب سرمربی از میان سرمربیانی است که قبل از اتمام نیم فصل لیگ برتر 97 به عنوان سرمربی آزاد شناخته شوند.

حالا باید دید باشگاه پیکان در این خصوص چه تصمیم می‌گیرد و وضعیت جواد نکونام که هفته گذشته از سمت خود در باشگاه نساجی استعفا داده بود چه می‌شود. نکونام چند روز قبل به عنوان جانشین مجید جلالی در تیم فوتبال پیکان انتخاب شد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها