سرپرست سازمان تأمین اجتماعی:

بسته حمایتی مستمری بگیران تأمین اجتماعی بزودی واریز می‌شود

سرپرست سازمان تأمین اجتماعی گفت: بسته حمایتی برای 2 میلیون و 600 هزار مستمری بگیر سازمان تأمین اجتماعی 2روز دیگر (10 دی) واریز می شود.

بسته حمایتی مستمری بگیران تأمین اجتماعی بزودی واریز می‌شود
کد خبر: 255549
|
۱۳۹۷/۱۰/۰۸ ۱۷:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین ‌ محمد حسن زدا روز شنبه با بیان مطلب فوق افزود: افراد بازنشسته و مستمری بگیر تحت پوشش که حقوق آنها زیر 3 میلیون تومان باشد، بسته حمایتی را دریافت می کنند.


وی ادامه داد: تا پایان سال دو مرحله دیگر نیز سبد حمایتی به بازنشستگان ارائه خواهد شد که در مرحله اول، به صورت نقدی می باشد و به هر بازنشسته 200 هزار تومان تعلق می گیرد.


به گفته زدا، بسته حمایتی به مستمری بگیرانی که تا کنون این بسته را از سایر نهادها دریافت نکرده اند، تعلق می گیرد و بازنشستگان مشمول بعد از همپوشانی بسته را دریافت می‌کنند.


وی تصریح کرد: اسامی افرادی که از نهادهای دیگر بسته حمایتی گرفته‌اند در لیست سازمان تأمین اجتماعی نخواهد بود.


سرپرست سازمان تأمین اجتماعی در مورد حذف دفترچه‌های بیمه نیز گفت: دفترچه‌های بیمه در مراکز ملکی سازمان تامین اجتماعی در سراسر کشور به طور کامل حذف شده است.


وی در باره مراکز درمانی طرف قرارداد نیز گفت: حذف دفترچه در این مراکز در حال اجرا است و در 14 استان باقیمانده نیز ظرف چند روز آینده برنامه حذف دفترچه‌ها آغاز می‌شود.


زدا در مورد رفع همپوشانی دفترچه‌های بیمه گفت: در این خصوص با همکاری دستگاههای ذیربط اقدام می‌کنیم و تاکنون توانسته‌ایم 3 میلیون همپوشانی را حذف کنیم.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها