کد خبر: 255699
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۳ ۱۳:۵۱:۰۰
| |

گزارش ویدئویی اعتمادآنلاین از معرفی گروه‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹

گروه F؛ سامورایی‌ها به دنبال جام پنجم

با نگاهی کوتاه به تیم‌‎های حاضر در گروه F این رقابت‌ها راحت می‌شود حدس زد که کدام تیم می‌تواند بدون دردسر به مرحله بعد این ‌ها صعود کند.

حجم ویدیو: 8.40M | مدت زمان ویدیو: 00:01:49 دانلود ویدیو
کد خبر: 255699
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۳ ۱۳:۵۱:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ پرافتخارترین تیم این تورنمنت به همراه عمان، ترکمنستان و ازبکستان در گروه F هفدهمین دوره رقابت های جام ملت های آسیا قرار گرفته‌اند.


گروهی ساده و بدون سورپرایز، با نگاهی کوتاه به تیم های حاضر در این گروه راحت می‌شود حدس زد که کدام تیم می‌تواند بدون دردسر به مرحله بعد این رقابت‌ها صعود کند. اما فوتبال همیشه برای دوستدارانش هدیه‌های ویژه‌ای در نظر گرفته است.

هرچند که ترکمنستان و عمان شانس بالایی برابر ژاپن و ازبکستان ندارند اما باید منتظر باشیم تا خدای فوتبال گوشه‌ای از جذابیت‌هایش را در این گروه به ما نشان دهد. در غیر این‌صورت باید گفت ژاپن تیم اول این گروه است.


ژاپن به عنوان یکی از قدرت‌های برتر آسیا شاید کار سختی در این گروه نداشته باشد و بتواند به آسانی به مرحله بعد این رقابت‌ها صعود کند. مهمترین حریف سامورایی‌ها ازبکستان است که حالا با هکتور کوپر بزرگ تیمی متحول شده است و می‌تواند برای ژاپن حریفی خطرناک باشد.


6 ماه قبل ژاپنی‌ها در جام جهانی روسیه خوش درخشیدند و توانستند از گروهشان صعود کنند و به مصاف بلژیک مدعی رفتند. دیداری که یکی از خاطره انگیزترین بازی‌های جام جهانی شد و ژاپنی‌ها با فوتبالی روان و زیبا بلژیک مدعی را تحت تاثیر قرار دادند و اگر کمی شانس داشتند می‌توانستد شگفتی بزرگ جام را رقم بزنند.


هرچند ژاپن نتوانست در جام جهانی به جمع 8 تیم برتر راه پیدا کند، اما بدون تردید در آسیا آنها حرفهای زیادی برای گفتن دارند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها