سردار رمضان شریف،‌ سخنگوی سپاه:

دور جدید تحریم‌ها منجر به پایداری بیشتر ایران در بخش‌های اقتصادی می‌شود/ در حل مشکلات اقتصادی مردم ناتوانیم

سردار رمضان شریف،‌ سخنگوی سپاه پاسداران گفت: حماسه بزرگ و تاریخ‌ساز نهم دی از جمله اتفاقات غیرقابل فراموشی تاریخ انقلاب اسلامی ایران است که نمی‌توان به آسانی از کنارش گذشت.

دور جدید تحریم‌ها منجر به پایداری بیشتر ایران در بخش‌های اقتصادی می‌شود/ در حل مشکلات اقتصادی مردم ناتوانیم
کد خبر: 255818
|
۱۳۹۷/۱۰/۰۹ ۱۳:۳۸:۰۰

اعتمادآنلاین| سردار رمضان شریف،‌ سخنگوی سپاه پاسداران امروز یکشنبه در اجتماع مردم گرگان به مناسبت بزرگداشت نهم دی بیان کرد: انتخابات سال 88 یکی از بارزترین نشانه های حضور و انسجام مردم ایران بود که دشمن برای کم رنگ کردن این حماسه با استفاده از غفلت برخی نیروهای داخلی تلاش کرد از آن برای وارد کردن آسیب به نظام استفاده کند.

وی بیان کرد: رهنمودهای مقام معظم رهبری و بصیرت تحسین برانگیز مردم در مقابله با فتنه و نفوذ ایادی داخلی این توطئه هزینه دار دشمن را خنثی کرد که تجلی آن در حماسه 9 دی 88 متبلور شد.

سخنگوی سپاه پاسداران افزود: توطئه همیشگی دشمنان برای وارد کردن آسیب به ایران فرصت طلایی پیشرفت و بالندگی را برای کشور فراهم کرد که یکی از نتایج آن تقویت سیستم دفاعی است.

سردار شریف ادامه داد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی به پیشرفت های زیادی از جمله تکنولوژی صنایع دفاعی دست پیدا کرده ایم اما هنوز از حل مشکلات و گرفتاری های مردم در بخش های اقتصادی ناتوانیم.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب در 10 سال اخیر تاکید زیادی بر توجه به تولید و مصرف کالای ایرانی و اتخاذ سیاست اقتصاد مقاومتی برای پیشرفت کشور داشته اند که اجرای این راهبرد روند پیشرفت کشور را چند برابر خواهد کرد.

سخنگوی سپاه پاسداران به اعمال تحریم های اقتصادی آمریکا علیه ایران اشاره کرد و گفت: بی تردید دور جدید این تحریم ها علاوه بر تداوم پیشرفت و موفقیت منجر به پایداری بیشتر ایران در بخش های اقتصادی خواهد شد.

سردار شریف همچنین امنیت را یکی از دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی دانست و گفت: مسوولان همواره باید قدر این سرمایه مهم را بدانند و در سایه این نعمت بزرگ از حداکثر توان برای ارایه خدمت به مردم و رفع فقر و بیکاری استفاده کنند.

اقشار مختلف مردم گرگان به مناسبت 9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در مصلی این شهر تجمع و با سردادن شعارهایی ضمن ابراز انزجار از ایادی استکبار با ولایت فقیه تجدید میثاق دوباره بستند.

نظیر این تجمع مردمی در 19 نقطه دیگر استان گلستان برگزار شد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها