وزیر سابق فرهنگ و ارشاد:

نباید دستاوردهای انقلاب را در عرصه جهانی فراموش کنیم/ عده‌ای الان هم سنگ غرب را به سینه می‌زنند

وزیر سابق فرهنگ وارشاد اسلامی گفت: تحریم‌ها و تهدیدها نتوانستند مردم ایران را از صحنه خارج کنند.

نباید دستاوردهای انقلاب را در عرصه جهانی فراموش کنیم/ عده‌ای الان هم سنگ غرب را به سینه می‌زنند
کد خبر: 255837
|
۱۳۹۷/۱۰/۰۹ ۱۴:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| سید محمد حسینی در مراسم 9 دی در بجنورد اظهار کرد: برخی از افراد دوست ندارند روز 9 دی زنده بماند چون این روز خط پایانی بود برای افرادی که علیه حاکمیت اسلامی اقدام کردند.

وی اظهار کرد: عده ای در آن زمان فکر می کردند تظاهرات ها و شعار دادن های ضد انقلاب خود جوش بوده اما تمام برنامه ها الگویی بود که غرب به عده ای از افراد داده بود تا انقلاب اسلامی را نا امن جلوه دهند.

به گفته وی دشمنان فکر می‌کردند که با نقشه های خود در خاورمیانه می توانند به جمهوری اسلامی ایران نفوذ پیدا کنند.

وی ادامه داد: آنها با نقشه های بسیار پوچ فقط موجب تخریب خود شدند و این مسئله تا حدی برای هم پیمانان غربی ها دردناک بود که موجب شد هم پیمانان خود را ملامت کنند و پشیمان باشند از اینکه با ریسمان پوسیده آن ها در چاه افتادند.

حسینی عنوان کرد: مشکلات معیشتی و اقتصادی در کشور وجود دارد اما نباید دستاوردهای انقلاب را در عرصه جهانی فراموش کنیم.

وی افزود: یکی از سیاستمداران آمریکایی گفته بود ترامپ از روز اول تمام توان خود را برای مقابله با ایران به کار برد اما تمام برنامه های او به نتیجه نرسید.

حسینی با اشاره به اینکه حضور سردار سلیمانی و امثال وی که موجب افتخار ملت ایران است، ادامه داد: شهید حججی ها سینه سپر کردند و در مقابل نا حقی ها ایستادند و اجازه ندادند دست دشمنان به خاک ایران برسد.

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: فتنه ای همچون فتنه 88 در کشور هایی مانند اکراین، گرجستان، انگلستان و... نیز انجام شد که دشمنان فکر می کردند ایران هم مانند دیگر کشور ها یا تسلیم می شود یا حکومتش تغییر می کند اما تمام افکارشون بیهوده بود.

وی اظهار کرد: تقلب کردن در انتخابات بهانه ای بود برای آنان تا از گروهی در داخل کشور حمایت کنند و آرامش مردم را از بین ببرند و باغ سبزی نشان دادند که اگر با غرب همکاری کنند همه چیز خوب می شود اما باید بدانیم هر دولت و حکومتی در هر کجای دنیا به خارج از مرزهای خود وابسته بوده بدون آنها هیچ نخواهد بود و فقط وابستگی برایشان به دنبال داشته است.

حسینی بیان کرد: همین کشور فرانسه که ادعا می کند مهد دموکراسی است با افرادی که خواسته های صنفی از حکومت خود داشتند با خشونت برخورد کردند اما زمانی که ما با ضد انقلابی های خود برخورد کردیم می گفتند آزادی در ایران وجود ندارد در حالی که خودشان رفتار بدتر از این را دارند اما ایران با ملایمت برخورد کرده است.

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: عده ای الان نیز سنگ غرب را به سینه می زنند و شرایط را به گونه ای جلوه می دهند که انگار هیچ راهی برای بهبود شرایط وجود ندارد.

منبع:‌ ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها