جهانبخش محبی‌نیا در نطق میان دستور:

آشتی با ملت نتیجه آگاهی یک نیروی انقلابی است

نماینده مردم میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس گفت: سال آینده را پرحادثه نشان ندهید، سال 97 هنوز به اتمام نرسیده، می‌گوییم برای سال 98 بلایی در راه است. اگر ضد انقلاب هم عرضه نداشته باشد که در خیابان آشوب به پا کند، جناح‌های راست و چپ، خیابان‌های کشور را صحنه آشوب می‌کنند.

آشتی با ملت نتیجه آگاهی یک نیروی انقلابی است
کد خبر: 255843
|
۱۳۹۷/۱۰/۰۹ ۱۳:۳۷:۰۰

اعتمادآنلاین| جهانبخش محبی نیا در نشست علنی امروز(یکشنبه 9 دی ماه) در نطق میان دستور خود اظهار، داشت: قدردان حضور مردم در 9 دی هستیم زیرا حضور مردم در این روز، رودخانه بزرگ و عمیق انقلاب اسلامی را لای‌روبی کرد و شاهنامه و شرفنامه انقلاب اسلامی است.

نماینده مردم میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در این ایام برخی افراد در تریبون‌های رسمی و بعضا عمومی با مردم مغرورانه و با تحکم صحبت می‌کنند، بیان کرد: این افراد به نحوی صحبت می‌کنند که انگار مردم رعیت‌شان هستند، در اسلام، انقلاب اسلامی و نظام شیعی به هیچ جه رعیت نداریم.

رضایت ملت اساس کار و مایه بقای مُلک است

وی با بیان اینکه مشروعیت نظام از ملت است، افزود: رضایت ملت اساس کار و مایه بقای مُلک است، به گونه‌ای با مردم صحبت نکنیم که در بعضی از محافل سیاسی، علمی و آموزشی نتوانیم از آن اصالت‌ها دفاع کنیم.

محبی نیا با بیان اینکه بعضی افراد آنقدر در پشت تریبون‌ها با آشفتگی صحبت می‌کنند که عرق از سر و صورت آن‌ها می‌بارد کأنه فتح الفتوح می‌کنند، ادامه داد: تهدید ملت از جهل نشات می‌گیرد و خیانت است.

آشتی با ملت نتیجه آگاهی یک نیروی انقلابی است

نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همه ما نوکر ملت هستیم چه آن‌ها که ملت را تهدید می‌کنند و چه آن‌هایی که با ملت آشتی کرده‌اند،گفت: آشتی با ملت نتیجه آگاهی یک نیروی انقلابی است.

وی با اشاره به اینکه نتیجه غرور، هلاکت است افزود: غرور خصومت به بار می‌آورد و در پایان حاصل کار هلاکت است. خدایا به ماموران عقل و خضوع و تواضع کرامت بفرما.

سال آینده را پرحادثه نشان ندهید

محبی نیا خطاب به کارگزاران نظام، اظهار داشت: سال آینده را پرحادثه نشان ندهید، سال 97 هنوز به اتمام نرسیده، می‌گوییم برای سال 98 بلایی در راه است. اگر ضد انقلاب هم عرضه نداشته باشد که در خیابان آشوب به پا کند، جناح‌های راست و چپ، خیابان‌های کشور را صحنه آشوب می‌کنند.

نماینده مردم میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: دیگران و بعضا خارجی‌ها با هزار ترفند می‌گویند، که نظام سیاسی ایران آبستن خوبی‌ها، رفاه، معیشت، آرامش، آزادی و دیانت است، ولی ما می‌گوییم سال آینده پر از مفسده، تعارض، بدبختی، بیچارگی است.

وی افزود: "آقایی که ادعا می‌کنی عقل داری که بی‌عقلی! آقایی که ادعا می‌کنی که متاسفانه صاحب تمامی صحنه‌های تعدی و تهدید سیاست اقتصادی هستی، أین تذهبون؟"

محبی نیا با بیان اینکه خود را بیمار، نالایق و بی کفایت نشان دادن، نتیجه غرق در مرداب‌ها، پلیدی‌ها، بدبختی‌ها و کثافت کاری‌ها است، ادامه داد: خدایا به ما و مسئولان تمامی بخش‌های جامعه، عقل کرامت بفرما.

نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نباید حوادث را سیاسی کرد، گفت: اگر در فلان استان اتفاقی می‌افتد و دانش‌آموزان در آتش می‌سوزند، موجب سرشکستگی ما است، اگر دانشجویان ما به دلیل بی‌کفایتی مسئولان به قتلگاه می‌روند، نتیجه سوء مدیریت است. ضد انقلاب آنقدر عرضه ندارند که بتواند پیچ چرخ ماشین ما را سست کند، ضد انقلاب اگر توان داشته باشد، مسئولان را سست می‌کند.

اخلاق در جامعه ما به شکل وحشتناکی به انزوا رانده شده است

وی با بیان اینکه اخلاق در جامعه ما به شکل وحشتناکی به انزوا رانده شده است، افزود: باید توجه داشت که انقلاب ما فرهنگی بوده است.

محبی نیا اظهار داشت: در دولت، کوچه و بازار، دانشگاه، حوزه علمیه، پارلمان و در تمامی معرکه‌ها و حتی در خلوتگاه‌های ما باید الله الله الله حاکم باشد.

نماینده مردم میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در بسیاری از مواقع رای نمی‌دهیم چون اصلاح‌طلب یا اصولگرا هستیم، این کار یعنی بر باد دادن دین؛ یعنی زیر پا گذاشتن شرف؛ یعنی تیراندازی به عنصر آگاهی که ماهیت انقلاب اسلامی ایران است، خدایا فرهنگ و اخلاق را به جامعه ما برگردان.

وی با بیان اینکه نباید مجلس را به چابلوسی و تملق آلوده کنیم، افزود: بزرگان دین از تملق دوری می‌کردند، البته حرمت شکن هم نبوده‌اند. مجلس را از طریق پیامک‌ها اداره نکنید، مجلس خدمت مقام معظم رهبری و علما و دلسوزان ارادت دارد. خدایا به پارلمان ما جرات، جسارت و آگاهی و الله الله الله را کرامت کن.

منبع: خانه ملت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها