سیدسلمان سامانی، سخنگوی وزارت کشور:

استانداران باقی مانده به زودی معرفی می‌شوند

سیدسلمان سامانی، سخنگوی وزارت کشور گفت: تلاش کردیم با بررسی‌های دقیق، افراد واجد شرایطی را که حداکثر همخوانی با سیاست‌های دولت داشته باشند؛ به هیات وزیران پیشنهاد کنیم.

استانداران باقی مانده به زودی معرفی می‌شوند
کد خبر: 255872
|
۱۳۹۷/۱۰/۰۹ ۱۴:۴۶:۰۰

اعتمادآنلاین| سیدسلمان سامانی، سخنگوی وزارت کشور درباره آخرین جزئیات اصلاحیه قانون منع به کارگیری بازنشستگان در وزارت کشور، بیان کرد: بعد از اینکه اصلاحیه قانون منع به کارگیری بازنشستگان ابلاغ گردید، در وزارت کشور مقرر شد تا تمامی مشمولان اصلاحیه این قانون، شناسایی شده و در پایان مهلت قانونی و تاریخ مقرر سمت و پست خود را ترک کنند.

سامانی افزود: البته بنده باید از تمامی کسانی که در یک سال گذشته به‌عنوان استاندار، معاون استاندار و یا سایر مسئولیت‌ها، دعوت ما را در ابتدای شروع دولت پذیرفته و با احساس مسئولیت وظایف خود را انجام دادند؛ نهایت قدردانی را داشته باشم.

سخنگوی وزارت کشور با بیان اینکه تلاش کردیم تا تاریخ مقرر استانداران را انتخاب کنیم، تاکید کرد: در نهایت وزارت کشور براساس وظیفه قانونی، سرپرست‌هایی را برای استان‌هایی که در تاریخ مقرر استاندار آن‌ها انتخاب نشده بود مشخص کرد، ضمن اینکه ما تلاش کردیم با بررسی‌های دقیق، افراد واجد شرایطی را که حداکثر همخوانی با سیاست‌های دولت داشته و دارای انگیزه باشند؛ به هیات وزیران پیشنهاد کنیم.

وی با بیان اینکه اولویت وزارت کشور به کارگیری افرادی است که با ساختار وزارت کشور آشنا باشند، گفت: این رویکرد باعث شد که ما در سطح فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها و حتی دهیاری‌ها شاهد ارتقا و جایگزینی افراد توسط افراد صاحب تجربه در وزارت کشور بوده باشیم.

سخنگوی وزارت کشور در خصوص تعیین و تکلیف 4 استاندار مشخص نشده، یادآور شد: تاکنون 12 استاندار تعیین تکلیف شده و امیدواریم این 4 استاندار باقی مانده هم در اسرع وقت انتخاب شوند و مطابق با سیاست‌های دولت حرکت کنند. امیدواریم بعد از مشخص شدن همه استانداران اولین سمینار استانداران جدید را با حضور این عزیزان در وزارت کشور برگزار کنیم.

سامانی خاطرنشان کرد: برای سایر استان‌ها هم تلاش شد بهترین افراد طبق شاخص‌هایی که مد نظر دولت تدبیر و بوده است انتخاب صورت بگیرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها