بناد خبر داد:

عبدولی و علیاری به مسابقات مجارستان اعزام می‌شوند

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی بدنبال حضور فرنگی‌کاران در دو تورنمنت مجارستان و کرواسی است.

عبدولی و علیاری به مسابقات مجارستان اعزام می‌شوند
کد خبر: 256154
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۰ ۱۱:۵۳:۰۰

اعتمادآنلاین| رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی اوایل بهمن ماه در شهر اندیمشک استان خوزستان برگزار می‌شود و اکثریت کشتی‌گیران دعوت شده به اردوی تیم ملی در این رقابت‌ها کشتی می‌گیرند تا محمد بنا در آغاز کار با وضعیت کشتی‌گیران و انتخاب بهترین‌ها برای حضور در تیم ملی هر چه بیشتر آشنا شود.

سعید عبدولی دارنده مدال طلای جهان و برنز المپیک، مهدی علیاری دارنده مدال برنز جهان به همراه پویا ناصرپور، امین کاویانی نژاد، محمد هادی ساروی و امین میرزازاده که اواخر شهریور ماه در رقابت‌های جهانی جوانان 4 مدال طلا را برای ایران بدست آوردند با تشخیص بنا در جام تختی کشتی نمی‌گیرند و قرار است با نظر سرمربی تیم ملی به رقابت‌های جایزه بزرگ مجارستان که اوایل اسفند ماه سال جاری برگزار می شود، اعزام شوند.

البته در این میان میرزازاده بدلیل جراحی بر روی پای مصدومش فعلا از میادین دور است و ممکن است یکی دو کشتی‌گیر دیگر نیز به این نفرات اضافه شوند.تورنمنت کرواسی نیز دیگر رویدادی است که قرار است تعدادی از فرنگی‌کاران به این مسابقات اعزام شوند.

محمد بنا با بیان این مطلب اظهار کرد: ما باید بطور حتم به دو یا 3 تورنمنت خارجی برویم تا وضعیت کشتی‌گیران را بطور دقیق مورد ارزیابی قرار دهیم.این موضوع نیاز به حمایت مسئولان دارد و امیدوارم شرایط مالی فدراسیون برای انجام این امر مهیا باشد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها