تبلیغ تلویزیونی جدیدی از فیلم «کاپیتان مارول» منتشر شد

به مناسبت ایام سال نو میلادی، مارول تبلیغ تلویزیونی جدیدی از فیلم «کاپیتان مارول» را منتشر کرد.

تبلیغ تلویزیونی جدیدی از فیلم «کاپیتان مارول» منتشر شد
کد خبر: 256182
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۰ ۱۴:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ماه گذشته بود که مارول استودیو دومین تریلر رسمی فیلم Captain Marvel را منتشر کرد و پس از آن نیز اولین تبلیغ تلویزیونی این فیلم مورد انتظار برای ایام کریسمس امسال منتشر شد که این تبلیغ تلویزیونی حاوی تصویر جدیدی از این فیلم نبود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تبلیغ تلویزیونی جدیدی از فیلم Captain Marvel برای ایام سال نو میلادی منتشر شده است. این تبلیغ تلویزیونی که Climb نام دارد، حاوی هیچ تصویر جدیدی نیست، اما ادیت و موسیقی استفاده شده در آن با دیگر تریلرها و تبلیغ تلویزیونی فیلم کاپیتان مارول تفاوت دارد.

علاوه بر این، اعلام شد که در حاشیه مسابقه قهرمانی فوتبال آمریکایی که بین تیم‌های کالج‌ها در روز دوشنبه، 7 ژانویه 2019 (17 دی امسال) برگزار خواهد شد، نمایش ویژه‌ای از فیلم Captain Marvel را در آن شاهد خواهیم بود که انتظار می‌رود یک تریلر کوتاه با تصاویر جدید از این فیلم منتشر و در پایان آن اعلام شود که پیش فروش بلیت فیلم کاپیتان مارول آغاز شده است. همچنین تصاویر تبلیغاتی جدیدی از فیلم Captain Marvel نیز منتشر شده است که در یک تصویر، شاهد یک نمای کلی از اعضای گروه استارفورس (Starforce) هستیم و در سه تصویر دیگر، سه شخصیت کارول دانورز ملقب به کاپیتان مارول با بازی بری لارسون، مار-ول (Mar-Vell) با بازی جود لاو و تالوس با بازی بن مندلسون، دیده می‌شوند.

فیلم Captain Marvel قرار است در تاریخ 8 مارس سال 2019 (17 اسفند 1397) اکران شود. بری لارسون، ساموئل ال جکسون، جود لاو، بن مندلسون، جما چان، کلارک گرگ، لی پیس، جایمن هانسو، لاشانا لینچ، آنت بنینگ، الگنیس پرز سوتو، رون تمت و مک‌کنا گریس، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Captain Marvel حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی این فیلم بر عهده آنا بودن و رایان فلک بوده است.

منبع: زومجی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها